ماسک های زیبایی
چند ماسک زیبایی خانگی
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۷
آرایش صورت افراد لاغر
آرایش چاق نشان دادن صورت
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۷

جلوگیری از پاک شدن و ریختن خط چشم

پاک شدن خط چشم

جلوگیری از پاک شدن و ریختن خط چشم

جلوگیری از پاک شدن و ریختن خط چشم

   آرایش چشم یکی از کلیدی ترین و مهم ترین انواع آرایش صورت است، اما اگر این آرایش ثابت و ماندگار نباشد و به سمت پوست اطراف چشم ریزش کند، جذابیتی نداشته و دردسر هم دارد. برای اینکه آرایش چشم و خط چشم شما به اطراف چشم نریزد و پاک نشود باید نکات زیر را رعایت کنید:
- فرمولاسیون خوبی که باید خودتان کشف کنید.
   اولین چیزی که باید به آن توجه کنید تا از ریخته شدن خط چشم جلوگیری شود، این است که یک خط چشم و مداد چشم باکیفیت و مناسب تهیه نمایید. البته لازم نیست که خیلی گران قیمت باشد، اما از فروشنده ای که خرید می کنید، اطمینان یابید تا یک خط چشم خوب به شما معرفی نماید که به زیر چشم نریزد. البته حتما خود شما هم بعد از بارها خرید مداد چشم، یکی از آنها را بعنوان بهترین خط چشم انتخاب می کنید.
- پرایمر و کانسیلر بزنید.
   به پلک بالا پرایمر بزنید تا آرایش و خط چشم را کاملا تثبیت نمایید. یک کانسیلر با فرمول کرمی می تواند مانع از ریخته شدن آرایش چشم ها در زیر چشم شود. فرمول کرمی باعث می شود که تمام چین های زیر چشم پر شده و از ریخته شدن و سر خوردن خط چشم جلوگیری شود.
- تکنیک لایه ای را امتحان کنید
   این همان تکنیکی است که برای ماندگار کردن آرایش لب ها برای تمام طول یک روز استفاده می گردد و درباره خط چشم هم به خوبی عمل می کند. ابتدا یک خط چشم نازک کشیده و سپس با براش خط چشم آن را کاملا محو نمایید (نباید خط چشم را پهن کنید). بعد از چند دقیقه، یک خط چشم صاف و بدون نقص کشیده و مطمئن باشید که دیگر از پاک شدن و ریختن خبری نیست.
- پنکک بزنید
   قبل از اینکه خط چشم بکشید و آرایش چشم را آغاز کنید، کمی پنکک به پلک ها بزنید تا کاملا خط چشم را روی پلک ها نشانده و از ریختن آن جلوگیری کند. مواظب باشید که پنکک به داخل چشم نرود. 
- چربی پلک ها را بگیرید
   حتما قبل از آرایش و کشیدن خط چشم، پلک ها را شسته و خشک کنید تا چربی اضافی آن گرفته شود. در طول زمانی که آرایش دارید هم لازم است تا هر چند دقیقه یکبار، با یک پد خشک و تمیز، پلک را خشک نمایید تا چربی و روغن آن گرفته شود. برای کسانی که پوست چرب دارند، اصلی ترین دلیل ریختن آرایش و خط چشم، سر خوردن مواد آرایشی روی روغن پوست است که با این کار می توانید مانع از آن شوید. 

جلوگیری از پاک شدن و ریختن خط چشمReviewed by آرایشگاه on May 9Rating: 3.0جلوگیری از پاک شدن و ریختن خط چشمبسیاری از خانم ها هنگام آرایش چشم و کشیدن خط چشم بعد از مدتی زیر چشم هایشان سیاه شده و خط چشم پاک می شود که باید نکاتی را برای رفع آن رعایت کنید. در این مقاله این نکات را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها هنگام آرایش چشم و کشیدن خط چشم بعد از مدتی زیر چشم هایشان سیاه شده و خط چشم پاک می شود که باید نکاتی را برای رفع آن رعایت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *