مهم ترین درمان‌های طبیعی تبخال
درمان‌های طبیعی تبخال – قسمت دوم
مرداد ۲۹, ۱۳۹۶
نکاتی برای جذابیت در مردان
نکاتی برای جذابیت بیشتر آقایان
مرداد ۳۰, ۱۳۹۶

خواص ماسک گلاب برای پوست

مهم ترین خواص ماسک گلاب برای پوست

خواص ماسک گلاب برای پوست

خواص گلاب برای پوست

گل محمدی از خانواده گل سرخ با گل‌برگ‌هایی به رنگ صورتی است. این گل‌ها در خردادماه ظاهر می‌شوند و در همین ماه است که گلاب‌گیری انجام می‌پذیرد. گل محمدی رایحه خوشی دارد و گلاب نیز همین رایحه خوش را در خود تثبیت می‌کند. گلاب خاص ایران است و جالب آن که فقط در شهر کاشان به عمل می‌آید. در گذشته گلاب در طب سنتی مصارف درمانی بسیاری داشته است. به عنوان مثال دندان درد را با چکاندن چند قطره گلاب روی دندان پوسیده تسکین می‌بخشیدند.

  • گلاب می‌تواند باعث خنکی، نرمی و صافی پوست‌های حساس و تحریک‌شده گردد، پوست‌های چرب را پاکسازی کرده و به تعادل برساند؛ همچنین، می‌تواند پوست‌های معمولی را احیا کرده و به آنها جوانی و زیبایی ببخشد.
  • گلاب نرم‌کننده پوست‌های خشک می‌باشد. بنابراین، افرادی با پوست‌های خشک بهتر است برای نرم و ملایم‌کردن پوست خود، از گلاب استفاده کنند.
  • گلاب، پف چشم را بهبود می‌بخشد. بدین منظور، کافیست که یک بطری گلاب را در یخچال قرار داده و پس از آن، با استفاده از یک پد پنبه‌ای و به آرامی مقدار کمی گلاب را بر روی چشم‌های خود قرار دهید.
  • از گلاب به عنوان یک پاک‌کننده طبیعی پوست می‌توانید استفاده نمایید. به کمک یک پد پنبه‌ای تمیز و به آرامی با گلاب می‌توانید پوست خود را از آرایش پاک کنید. بهتر است با ماساژ این کار را انجام دهید.
  • پس از اصلاح پوست، به منظور جلوگیری از تحریک و زبری آن از ماسک گلاب استفاده کنید. به این صورت که کمی گلاب را بر روی پوست اسپری کنید. این کار موجب نرمی پوست می‌شود.
  • پوست خود را از طریق اسپری‌کردن گلاب بر روی آن، با طراوت و شاداب نمایید. با انجام این عمل بخصوص در فصل تابستان، می‌توانید به طور طبیعی پوست خود  را هیدراته و تغذیه کرده و درخشندگی فوق‌العاده‌ای به پوست خود ببخشید.
  • از گلاب به عنوان یک تونر طبیعی پوست استفاده کنید. با این اقدام می‌توانید از ایجاد هرگونه چین و چروک پیشگیری نمایید زیرا گلاب از پیری پوست جلوگیری کرده، باعث سفت شدن منافذ پوست و در نتیجه افزایش درخشش فوق‌العاده آن می‌گردد.

ماسک گلاب

خواص ماسک گلاب برای پوستReviewed by سه رخ on Aug 20Rating: 5.0خواص گلاب برای پوستخواص ماسک گلاب برای پوست چیست. بررسی خواص ماسک گلاب برای پوست از دید متخصصین پوست در آرایشگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *