پدیکور و مراحل آن در آرایشگاه
پدیکور چیست؟
بهمن ۱۸, ۱۳۹۵
جوش شیرین برای زیبایی
فواید جوش شیرین برای زیبایی
بهمن ۱۸, ۱۳۹۵

چه زمانی یک آرایشگاه خوب است؟

ویژگی آرایشگاه خوب

سالن زیبایی و آرایشگاه خوب

چه زمانی میگوییم یک آرایشگاه خوب است ؟

    برای داشتن یک کسب وکار خوب باید همگام با بازار تلاش کرد. امروزه یک آرایشگاه خوب هم درآمد بالایی دارد و به عنوان یک کسب و کار خوب به حساب می آید. علی رغم رقابت بالایی که در این بازار وجود دارد، رعایت برخی نکات میتواند آرایشگاه و سالن زیبایی شما را در دسته بهترین آرایشگاه ها قرار دهد. برای شناخته شدن به عنوان یک آرایشگاه خوب به چند نکته در این مقاله اشاره میکنیم.

محیط امن با انرژی خوب:

      اگر سالن زیبایی شما محیط امنی داشته باشد در مشتری ایجاد آرامش و امنیت میکند. منظور از امنیت هم مالی است هم روانی. خیلی مهم است که مشتری بداند پا به یک آرایشگاه خوب و امن گذاشته است و ترس از دست دادن و جا گذاشتن وسایل خود را نداشته باشد.
از لحاظ روانی هم یک آرایشگاه خوب یعنی وقتی وارد محیطش میشوید با انرژی خوب و مثبت مواجه بشوید و پر از جروبحث و اخم و مشکلات شخصی آرایشگر نباشد. یک موزیک ملایم با تن صدای پایین پخش کنید. پرسنل آرایشگاه اگر با هم کار دارند به جای داد زدن پچ پچ کنند. در نهایت وقتی هم از آنجا خارج میشوید لبتان خندان باشد و نگران حرفهای پشت سر نباشید.

مکان تمیز :

       نظافت و بهداشت یک سالن زیبایی از مهمترین عوامل موفقیت است که میتواند مشتری را بارها و بارها به آرایشگاه خوب شما برگرداند. حتما بر روی نظافت و تمیزی حوله ها ، دمپایی ، سرویس بهداشتی ، کف سالن ، وسایل آرایشگری نظارت دقیق و مستمر داشته باشید.
وسایل آرایشگری را حتما بعد از هر مشتری کاملا تمیز و استریل کنید . گاهی جلوی چشم مشتری این کار را بکنید تا حس اطمینان به او دست دهد.

ارائه سرویسهای گسترده :

      مطمئنا بهترین آرایشگاه ها به نسبت یک آرایشگاه معمولی سرویسهای گسترده تری ارائه میکنند تا مشتری همه نیازهایش با مراجعه به آرایشگاه خوب شما تامین شود. از سرویس های آرایشگری گرفته تا کار ناخن، ماساژ ... حتی از لحاظ کافی شاپ.

راضی نگه داشتن مشتری:

     این نکته با اهمیت ترین نکته برای موفقیت در تمام کسب و کارهای دنیاست. اگر مشتری راضی و خوشحال از آرایشگاه شما بیرون برود مطمئن باشید مجدد باز میگردد. همچنین میتواند خود به عنوان یک رسانه برای شما تبلیغ کند و آرایشگاه شما را به دوستان خود پیشنهاد کند.
همیشه از مشتری هایتان اطلاعاتی بصورت ذخیره داشته باشید مانند شماره تلفن، شغل، روز تولد ... که برای برقراری ارتباط بییشتر و دوستانه بین شما و مشتری همیشه کمکتان خواهد کرد.

چه زمانی یک آرایشگاه خوب است؟Reviewed by Pantea Paydar on Feb 6Rating:

3 دیدگاه ها

  1. مریم گفت:

    محیط امن با انرژی خوب این واقعا تاثیر گزاره

  2. سایه گفت:

    خوب بود مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *