بهترین راه های پرپشت نشان دادن مو
راه هایی پرپشت نشان دادن مو قسمت سوم
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶
جراحی لیفت ابرو
لیفت ابرو و پیشانی
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶

درمان ریزش مو با ماسک حنا،شنبلیله و انگور فرنگی هندی

ماسک طبیعی جنا، شنبلیله و انگور فرنگی

درمان ریزش مو با ماسک حنا،شنبلیله و انگور فرنگی هندی

درمان ریزش مو با ماسک حنا،شنبلیله و انگور فرنگی هندی

ریزش مو ناشی از عوامل مختلفی همچون وراثت، بیمارهای هورمونی، رژیم غذایی نامناسب و غیره است. به گفته متخصصین زیبایی در کلینیک ها و حتی با توجه به تجربه آرایشگران در آرایشگاه برای درمان ریزش مواستفاده از ماسک های خانگی و طبیعی مؤثرتر از داروهای شیمیایی است. یکی از این ماسک های طبیعی ماسک حنا، شنبلیله و انگورفرنگی هندی است که ریزش موها را به مرور زمان درمان میکند. مواد لازم برای تهیه این ماسک :

- یک فنجان پودر انگور فرنگی هندی
- ۳ قاشق غذاخوری پودر حنا
- ۲ قاشق غذاخوری پودر تخم شنبلیله
- یک عدد سفیده تخم مرغ
- یک عدد لیمو ترش

هر وقت قصد استفاده از این ماسک را داشتید یک ساعت قبل آن را درست کنید. مواد بالا را باهم ترکیب کرده و روی پوست سر خود بزنید. بعد از گذشت مدت زمان 45 دقیقه موها را بشویید. استفاده از این ماسک هفته ای یک بار توصیه شده که در 6 هفته شما شاهد نتیجه فوق العاده این ماسک و کاهش ریزش موهای خود خواهید بود.

مطالب مرتبط:
رنگ کردن طبیعی مو با حنا
رفع سفیدی مو با حنا
نکات مهم در استفاده از ماسک حنا

خواص حنا برای مو
ماسک حنا و روغن کنجد برای رشد مو
درمان شوره سر با ماسک حنا و شنبلیله

درمان ریزش مو با ماسک حنا،شنبلیله و انگور فرنگی هندیReviewed by سه رخ on Aug 11Rating: 5.0درمان ریزش مو با ماسک حنا،شنبلیله و انگور فرنگی هندیامروزه با توجه به مواد غذایی و شرایط مختلف زندگی شاهد ریزش موهای خود تحت تأثر عوامل مختلف هستیم. در آرایشگاه از روش های مختلفی برای درمان استفاده میشود. یکی از این روشها استفاده از ماسک حنا و شنبلیله و انگور فرنگی هندی است که یک ماسک خانگی جهت تقویت موها است.

1 دیدگاه

  1. آرایشگاه ماه رو گفت:

    ماسک های زیادی برای درمان ریزش مو وجود داره اما من بعنوان یه آرایشگر توصیه میکنم از ماسک های طبیعی مثل این ماسک که توی سایت سه رخ معرف شده استفاده کنید چون مواد شیمیایی به موهالطمه جدی وارد می کنه.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *