راه های جلوگیری از جوش صورت
جلوگیری از جوش صورت
خرداد ۳۰, ۱۳۹۶
چای سبز و زیبایی پوست در آرایشگاه
چای سبز و زیبایی پوست
خرداد ۳۰, ۱۳۹۶

درمان سریع لکه های صورت با تکه های یخ

درمان قطعی لک و آکنه صورت با یخ

درمان سریع لک صورت با یخ

درمان سریع لکه های صورت با تکه های یخ

   لک های روی صورت را شاید بتوان با تکنیک های کانتورینگ و استروبینگ محو کرد اما درمان نمیشوند! سایت سه رخ برای درمان این لکهای سیاه به شما تکه های یخ را پیشنهاد میکند. اما نه تکه یخ های معمولی!
ترکیبی از آب لیمو، دانه های انار و آب سیب زمینی را تهیه کرده و آن را به صورت یخ زده استفاده کنید. مواد موجود در این ترکیب مانند لیمو موجب درخشندگی و از بین رفتن لکه های سیاه و آکنه میشود. انار که سرشار از آنتی اکسیدان بوده و مانع چین و چروک پوست میشود.

مواد لازم:
۱. ۱/۲  لیمو    ۲. یک عدد سیب زمینی    ۳. ۱/۲ کاسه انار    ۴. کیسه یخ
    سیب زمینی را رنده کرده سپس با انار و یک قاشق آب توسط مخلوط کن ترکیب کرده و لیمو را اضافه کنید و دوباره هم بزنید. حال این مواد را داخل کیسه ریخته و ۵ الی ۶ ساعت در فریزر قرار دهید.
بعد از گذشت این زمان کیسه یخ را چند بار روی لک ها بمالید و صورت را با آب سرد بشویید. برای اینکه نتیجه مطلوب بگیرید هر روز یک تا دو تکه یخ را استفاده کنید.

درمان سریع لکه های صورت با تکه های یخReviewed by سه رخ on Jun 20Rating: 4.5درمان سریع لکه های صورت با تکه های یخدر این مقاله به شما آموزش میدهیم چگونه با چند تکه یخ لکه های سیاه روی پوست صورت خود را ازبین ببرید بدون اینکه آثاری از آن باقی بماند.در واقع این یک روش سریع درمان لکه های صورت است که در آرایشگاه کاربرد بسیاری دارد.

ک

دیدگاه ها بسته شده است