اسکراب پوست صورت
اسکراب پوست صورت با گردو
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶
دستگاه رفع موهای زائد صورت
دستگاه بندانداز برقی
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶

دلایل اصلی تیره شدن لب

تیرگی لب ها

دلایل اصلی تیره شدن لب

دلایل اصلی تیره شدن لب

گاهی اوقات خانم ها و آقایانی را می بینیم که لب های تیره و کدر رنگ دارند. این تیرگی دلایل مختلفی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم:
1. مصرف زیاد کافئین: افرادی که عادت به نوشیدن زیاد چای و قوه در طول روز چای و قهوه دارند قطعا بیشتر در معرض تیره شدن لب قرار می گیرند.
2. آلرژی و حساسیت‌های پوستی: گاهی اوقات ممکن است تیره شدن لب در اثر حساسیت و آلرژی نسبت به نوعی از محصولات آرایشی مخصوص لب ایجاد گردد. رژلب، خط لب، بالم لب و ... همگی مواردی هستند که می‌ توانند موجب ایجاد آلرژی گردند.
3. کاهش آب بدن: سعی کنید در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید و از این طریق زیبایی و شادابی چهره خود را حفظ کنید. از دست دادن آب بدن و خیس کردن لب با آب ددهان یکی دیگر از دلایل اصلی تیره شدن لب می باشد.
4. قرار گرفتن در معرض نور خورشید: نور خورشید علاوه‌ بر ایجاد آسیب‌ های پوستی زیاد، موجب باعث از دست رفتن رطوبت لب نیز خواهد شد و می‌ تواند زمینه را برای تیره شدن لب را فراهم کند.
5. غذاهای تند و داغ: خوردن غذاهای بسیار داغ و تند یکی دیگر از دلایل تیره شدن لب‌ ها می باشد.
6. کم‌خونی: کم‌خونی یا آنمی علاوه‌ بر مشکلاتی که برای سلامت کلی بدن دارد می‌ تواند باعث تیرگی لب شود.
7. رژیم غذایی نامناسب: برای حفظ سلامت بدن لازم است از یک رژیم غذایی متعادل و سالم استفاده کنید. هر تغییر در رژیم غذایی تاثیرات مستقیمی بر روی پوست دارد و می‌تواند رنگ لب را نیز تحت تاثیر قرار دهد.
8. اختلالات هورمونی: تغییرات هورمونی ناشی از افزایش سن یکی دیگر از دلایل تیره شدن لب ها است.
9. عدم توجه و مراقبت از لب‌ها: معمولا پوست صورت مرکز توجه و مراقبت‌ های مختلف بوده و اغلب رسیدگی و مراقبت از لب‌ها نادیده گرفته خواهد شد که در طولانی مدت تاثیر آن را با تیره شدن لب مشاهده خواهید نمود.

دلایل اصلی تیره شدن لبReviewed by سه رخ on Feb 19Rating: 3.0دلایل اصلی تیره شدن لبتیره شدن لب ها یکی از معضلاتی است که اکثر خانم ها و آقایان با آن روبرو هستند و با شناخت دلایل آن می توان از پیشرفت این تیرگی جلوگیری کرد. در این مقاله دلایل اصلی تیره شدن لب ها را به شما معرفی می کنیم.

تیره شدن لب ها یکی از معضلاتی است که اکثر خانم ها و آقایان با آن روبرو هستند و با شناخت دلایل آن می توان از پیشرفت این تیرگی جلوگیری کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *