روش های مراقبت از مو بعد از اکستنشن مو
مراقبت های بعد از اکستنشن مو
تیر ۱۰, ۱۳۹۶
مهم ترین تفاوت کراتین و بوتاکس مو
تفاوت کراتین و بوتاکس مو
تیر ۱۱, ۱۳۹۶

دلایل کم پشتی ریش و سبیل

عوامل مؤثر در کم پشتی موی ریش و سبیل

دلایل کم پشتی ریش و سبیل

دلایل کم پشتی ریش و سبیل

یکی از نشانه های بلوغ در مردان ایجاد ریش است. گاهی اوقات در بعضی از پسران ریش یا در نمی آید یا بسیار کم پشت استو کم پشتی صورت مردان دو دلیل اصلی دارد:

علل اکتسابی کم پشتی موی صورت آقایان
در این مورد موی ریش و سبیل از اول وجود دارد و به مرور دچار ریزش میشود. البته عوامل بسیاری موجب ریزش موی ریش و سبیل میشود. عواملی همچون بیماری های مختلف و عوامل محیطی.عوامل محیطی مانند آسیب های فیزیکی همچون سوختگی، سوانح، بیماریهای قارچی ، ریزش موی سکه ای ، کندن موها توسط خود شخص (تریکوتیلومانیا) و بیماریهای رماتیسمی. بیماری های بعد از بلوغ سطح هورمون های بدن را کاهش میدهد اما در ریزش موی ریش و سبیل تأثیری نداشته و فقط سرعت رشد موها کاهش میابد.

علل اولیه کم پشتی موی صورت آقایان
در این حالت موها از اول دچار ریزش نخواهد شد مانند عوامل عدم تشکیل فولیکول های مو به صورت مادرزادی. در بعضی از خانواده ها با ژنتیک های خاص رشد مو در صورت با تأخیر شروع میشود. در واقع فولیکول های مو در دوران جنینی تشکیل می شود اما رشد آن ها همزمان با بلوغ انجام نمی گیرد.


مطالب مرتبط :
دلایل کم پشتی ریش و سبیل
ریش و سبیل صورت آقایان

دلایل کم پشتی ریش و سبیلReviewed by سه رخ on Jul 1Rating: 4.5دلایل کم پشتی ریش و سبیلدر این مقاله دلایل کم پشتی موهای ریش و سبیل را بررسی میکنیم. اینکه چه عواملی موجب ریزش موهای ریش و سبیل میشوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *