مهم ترین عادات مضر برای پوست
عادات مضر برای پوست
مرداد ۱, ۱۳۹۶
لیست آرایشگاه قم
بهترین آرایشگاه قم
مرداد ۲, ۱۳۹۶

هفت راز جوان ماندن پوست صورت

رازهای جوان ماندن پوست صورت

راز جوان ماندن پوست صورت

هفت راز جوان ماندن پوست صورت

   هر چه سن ما بیشتر می شود پوست بدن چروک تر شده و شادابی و طروات خود را از دست می دهد. افزایش سن همچنین موجب ایجاد لکه هایی در صورت خواهد شد که برای افراد خوشایند نیست. علاوه بر افزایش سن عواملی همچون استرس، کم خوابی، تغذیه نامناسب و غیره موجب پیری پوست شده و کلاژن سازی و بازسازی سلول های پوستی را کاهش می دهد. به همین دلیل است که گاهی اوقات دچار بی حالی و کسالت می شویم. سایت سه رخ در این مقاله رازهای جوانی را به شما اموزش می دهد.

راز اول : مرطوب نگه داشتن پوست صورت
مرطوب نگه داشتن پوست یکی از مهمترین رازهای جوانی پوست است. بعد از سن 25 سالگی سعی کنید از مرطوب کننده های معتبر برای پوست خود استفاده کنید تا پوستتان همیشه مرطوب بوده و دچاری پیری و خشن شدن پوست نگردید.

راز دوم : استفاده از ضد آفتاب
نور خورشید مانع کلاژن سازی پوست خواهد شد. کلاژن موجب شادابی و جوانی پوست می شود. پس برای اینکه شادابی و جوان بودن پوست خود را از دست ندهید سعی کنید در برابر اشعه های مضر نور خورشید از ضدآفتاب استفاده نمایید.

راز سوم : شستشوی پوست
سعی کنید صورت خود را بیشتر از دو بار در روز با شوینده ها و پاک کننده های صابونی شستشو دهید تا چربی های اضافی پوست از بین برود. اما توجه داشته باشید استفاده بیش از حد از صابون موجب از بین رفتی چربی ها  پوست خواد شد. در این صورت پوست شما خشک شده و این خشکی باعث پیری زودرس پوست صورت خواهد شد.

راز چهارم : سبک آرایش و مدل مو
به توصیه آرایشگران در آرایشگاه سعی کنید مدل مو و سبک آرایش خود را حداقل هر دو سال یکبار تغییر دهید زیرا این تغییرات موجب جوان تر نشان دادن شما خواهد شد. همچنین تأثیرات مثبت روجی نیز برای شما ایجاد می کند.

راز پنجم : استفاده از لوازم آرایش مناسب
اگر به صورت روزانه از لوازم آرایشی استفاده می کنید توصیه می کنیم از لوازم آرایشی نرم استفاده کنید زیرا لوازم آرایشی زبر موجب آسیب رسانی به پوست شما می شود و پوست را افسرده و پیر می کند.

راز ششم : درمان پوست در طول شب
سعی کنید در هفته یک شب از ماسک های آنزیم دار برای شادابی و طراوات پوست خود استفاده کنید.

راز هفتم : نقش تغذیه سالم در جوان ماندن پوست
ویتامین های A و B نقش مهمی در ساخت کلاژن دارند. میوه های همچون هیوج و لیمو موجب کلاژن سازی پوست می شوند. در غذاهای دریایی امگا3 و آنتی اکسیدان هایی وجود دارد که موجب جوان ماندن پوست می شوند. سعی کنید از یک رژیم غذایی سالم و مغذی پیروی کنید تا همیشه پوستی سالم و جوان داشته باشید.

هفت راز جوان ماندن پوست صورتReviewed by سوما on Jul 24Rating: 4.5هفت راز جوان ماندن پوست صورتهمه ما دوس داریم همیشه پوستی شفاف و جوان داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم رازهای جوان ماندن پوست صورت و بدن را به شما بیاموزیم.

1 دیدگاه

  1. زاهدی گفت:

    بهتره تا جوون هستید به فکر پوستتون و سلامتیش باشید تا اینکه پیر بشد و به فکر درمان.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *