رفع تیرگی زیر چشم
کرم گریم زیر چشم
اسفند ۲, ۱۳۹۶
نحوه ساخت خط چشم
آموزش ساخت خط چشم
اسفند ۲, ۱۳۹۶

رفع تیرگی لب با لیمو و شکر

ماسک لیمو وشکر

رفع تیرگی لب با لیمو و شکر

رفع تیرگی لب با لیمو و شکر

   لیمو یک شیوه درمانی بسیار مناسب برای رفع تیرگی پوست می باشد و می‌ توان از آن برای روشن کردن پوست لب نیز استفاده کرد. برای استفاده از این روش به چند برش لیمو و مقداری شکر نیاز دارید. مقداری شکر را بر روی یک برش از لیمو پاشیده و آن را به آرامی روی لب ماساژ دهید. این کار موجب از بین رفتن سلول‌ های مرده از پوست لب شده و به تدریج و با استفاده مداوم از این درمان تیرگی لب نیز کاهش خواهد یافت. البته باید دقت داشته باشید که از این روش به صورت منظم و طی چند هفته استفاده کنید تا شاهد تاثیرات آن نیز باشید. 
   روش دیگر برای تهیه ماسک لیمو جهت رفع تیرگی های لب وجود دارد و آن هم مخلوط کردن دو قاشق آب‌ لیمو با یک قاشق عسل و یک قاشق گلیسیرین است. این ترکیب را آماده نمایید و قبل از رفتن به رختخواب آن را روی لب قرار دهید و صبح روز بعد آن را از پوست لب بشویید. این روش را نیز باید به صورت روزانه و مرتب به مدت 2 تا 3 هفته تکرار نمایید.

رفع تیرگی لب با لیمو و شکرReviewed by سه رخ on Feb 21Rating: 3.0رفع تیرگی لب با لیمو و شکرتیرگی های ایجاد شده بر روی لب ها بر اثر عوامل مختلف ایجاد می شود که می توان با استفاده از لیمو و شکر آن را با روش لایه برداری از بین برد. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما اموزش می دهیم.

تیرگی های ایجاد شده بر روی لب ها بر اثر عوامل مختلف ایجاد می شود که می توان با استفاده از لیمو و شکر آن را با روش لایه برداری از بین برد.

1 دیدگاه

  1. roni گفت:

    من امتحان کردم جواب داد منهتی باید یه هفته ادامه بدین

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *