معایب دستگاه موکن برقی
اسفند ۲, ۱۳۹۶
ریمو ناخن اکریلیک
کندن ناخن کاشته شده اکریلیک
اسفند ۴, ۱۳۹۶

رفع تیرگی لب با چغندر

ماسک چغندر

رفع تیرگی لب با چغندر

رفع تیرگی لب با چغندر

   چغندر یکی از طبیعی ترین مواد برای رفع تیرگی لب ها می باشد که برای ساختن رژلب طبیعی در منزل نیز کاربرد دارد. به علاوه چغندر دارای خاصیت سفید کننده طبیعی می باشد و برای رفع تیرگی لب بسیار مناسب است. رنگ قرمز آن نقش بسیار موثری در بهبود رنگ طبیعی لب دارد. با استفاده از چغندر می توان ماسک های طبیعی خانگی تهیه کرده و تیرگی های ایجاد شده بر روی پوست لب را به کمک این ماسک از بین برد. 
   برای تهیه این ماسک کافی است قبل از خواب مقداری از آب چغندر تازه را روی لب ها بزنید و صبح روز بعد آن را شست و شو دهید. این کار را باید هر شب تکرار کنید. علاوه‌ بر این می‌ توان مقدار مساوی آب هویج و آب چغندر را نیز با یکدیگر ترکیب کرده و آن را به مدت 10 دقیقه روی لب قرار دهید و سپس با آب گرم بشویید. این روش را باید 1 تا 2 بار در روز تکرار نمایید تا شاهد نتیجه مؤثر آن باشید. 

رفع تیرگی لب با چغندرReviewed by سه رخ on Feb 22Rating: 3.0رفع تیرگی لب با چغندرچغندر یکی از مواد طبیعی پرکاربرد برای تهیه رژلب طبیعی در منزل و رفع تیرگی های ایجاد شده بر روی پوست لب است که خاصیت روشن کنندگی نیز دارد. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

چغندر یکی از مواد طبیعی پرکاربرد برای تهیه رژلب طبیعی در منزل و رفع تیرگی های ایجاد شده بر روی پوست لب است که خاصیت روشن کنندگی نیز دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *