انجام تاپ شاین ناخن
مراحل انجام تاپ شاین ناخن
اسفند ۴, ۱۳۹۶
محصولات براون
دستگاه بندانداز برقی براون BRAUN
اسفند ۴, ۱۳۹۶

رفع تیرگی لب با گلاب و عسل

ماسک گلاب و عسل

رفع تیرگی لب با گلاب و عسل

رفع تیرگی لب با گلاب و عسل

   تیرگی هایی که بر روی لب ها ایجاد می شود دلایل مختلفی دارد که عمده دلایل آن مصرف دخانیات است. برای رفع این تیرگی های می توان از محصولات ترمیم کننده و اسکراب های مخصوص در بازار استفاده نمود و یا در منزل ماسک های خانگی طبیعی تهیه کنید. یکی از انواع ماسک های ترمیم کننده پوست لب ماسک گلاب و عسل است که برای تقویت و درمان پوست بسیار مناسب است. گلاب خاصیت تسکین‌ دهندگی و روشن‌ کنندگی داشته و می‌توان از آن به عنوان یک درمان موثر برای رقع تیرگی لب ها استفاده نمود.
   برای تهیه این نوع ماسک به چند قطره گلاب و مقداری عسل نیاز دارید. این موارد را با یکدیگر مخلوط کرده و روی لب ماساژ دهید. از این روش باید 3 تا 4 بار در روز استفاده کنید. روش دیگر برای تهیه این ماسک وجود دارد آن هم، این است که مقداری گلبرگ تازه گل رز را به مدت 1 ساعت درون شیر خام قرار داده سپس این دو ماده را مخلوط کنید تا حالت خمیری پیدا کنند. یک قاشق عسل و مقداری زعفران به آن اضافه کرده و سپس ترکیب آماده شده را به مدت 15 دقیقه روی لب ها قرار دهید. از این روش باید 2 بار در روز استفاده نمایید تا شاهد نتجه آن باشید.

رفع تیرگی لب با گلاب و عسلReviewed by سه رخ on Feb 23Rating: 3.0رفع تیرگی لب با گلاب و عسلگلاب و عسل یکی از بهترین ترکیب های رفع تیرگی لب ها است که موجب ترمیم و روشن شدن پوست شده و خشکی پوست را نیز از بین می برد. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

گلاب و عسل یکی از بهترین ترکیب های رفع تیرگی لب ها است که موجب ترمیم و روشن شدن پوست شده و خشکی پوست را نیز از بین می برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *