روش شستن صورت
شستن صورت
فروردین ۱۱, ۱۳۹۷
رفع موی زائد پشت لب
رفع موهای زائد پشت لب با ماست و آرد‌‌ برنج
فروردین ۱۱, ۱۳۹۷

از بین بردن خط لبخند با اسکراب کیوی

اسکراب کیوی

از بین بردن خط لبخند با اسکراب کیوی

از بین بردن خط لبخند با اسکراب کیوی

  استفاده از اسکراب کیوی موجب لایه برداری و جوانسازی پوست می شود. هفته‌ ای یکبار لایه برداری پوست با اسکراب کیوی خطوط لبخند و چین و چروک های پوستی را محو می کند. با لایه برداری پوست سلول‌ های مرده‌ پوست دفع می شوند و پوست سالم‌ تر و شاداب‌ تر می شود و در نتیجه خط لبخند کم عمق تر شده و به مرور از بین می رود. کیوی مانند عاملی لایه بردار عمل می کند و آنتی اکسیدانهای خوبی مانند ویتامین C و پلی فنول‌ دارد که موجب تغذیه پوست می شود. 
   برای استفاده از این اسکراب باید یک قاشق غذاخوری کیوی له شده، شکر و روغن زیتون را در کاسه‌ ای مخلوط کرده و آن را به آرامی با حرکات دورانی به پوست خود بمالید. صورت خود را با آب ولرم آبکشی کرده و خشک کنید و سپس از مرطوب کننده برای پوست استفاده کنید. از این اسکراب خانگی هفته‌ ای یک یا دو بار استفاده نمایید تا نتیجه مطلوب دریافت کنید.

از بین بردن خط لبخند با اسکراب کیویReviewed by سه رخ on Mar 31Rating: 3.0از بین بردن خط لبخند با اسکراب کیویاسکراب کیوی یکی از قوی ترین لایه بردارهای پوستی است که موجب از بین رفت چین و چروک و خطوط لبخند در پوست می شود. در این مقاله نحوه استفاده از این اسکراب را به شما معرفی می کنیم.

اسکراب کیوی یکی از قوی ترین لایه بردارهای پوستی است که موجب از بین رفت چین و چروک و خطوط لبخند در پوست می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *