آرایش مخصوص ولنتاین
آرایش چشم اسموکی و رژلب صورتی برای ولنتاین
اسفند ۸, ۱۳۹۶
ماسک جبابی
ماسک حبابی چیست؟
اسفند ۹, ۱۳۹۶

رنگهای مناسب برای آرایش بهاری

آرایش بهاری

رنگهای مناسب برای آرایش بهاری

رنگهای مناسب برای آرایش بهاری

   هر زمان که صحبت از آرایش ملایم و بهاری می شود،بیشتر افراد یاد فصل بهار و رنگ های طبیعت در این فصل می افتند. به دلیل طراوت و تازگی که در فصل بهار وجود دارد بسیاری از خانم ها با استفاده از لوازم آرایش مختلف آرایش چهره خود را نیز متناسب با این فصل تغییر می دهند. در ادامه نحوه آرایش ملایم بهاری را به شما آموزش می دهیم. 
- آرایش چشم‌ ها
   خط چشم‌ های رنگی را می توان همراه خط چشم مشکی یا قهوه‌ ای استفاده نمایید. تأثیری که خط چشم رنگی روی چشم می‌گذارد زیبایی و اثر خط چشم مشکی را از بین نبرده بلکه شفافیت و درخشندگی و زیبایی خاصی به چشمان شمامی بخشد. یکی از رنگ‌های پیشنهادی ما برای خط چشم، رنگ سبز نعنایی است.
   برای انتخاب سایه چشم بهتر است رنگ سایه را متناسب با رنگ چسم خود انتخاب کنید. چشم‌های قهوه‌ ای با بیشتر رنگ های سایه هماهنگ می‌شوند اما  سایه سبز یا آبی حالت آرایش چشم را زیباتر می کند. با چشم‌ های آبی، سایه‌ ای به رنگ هلویی و با چشم‌ های سبز، رنگ بنفش یا صورتی بسیار زیبا و مناسب است. دقت کنید از سایه‌ هایی که به رنگ پوست شما خیلی نزدیک هستند، استفاده نکنید. اگر رنگ پوست شما تناژ زرد دارد، از استفاده از سایه‌ های زرد و سبز خودداری کنید.برای نتیجه‌ گیری بهتر، از سایه‌ های کرمی به‌ جای پودری استفاده نمایید. 
- آرایش گونه‌ ها
   برای اینکه خیلی رنگ‌ پریده و بی رنگ و رو به نظر نرسید، بهتر است از رژ گونه‌ های کرمی به رنگ روشن هستند استفاده نمایید زیرا موجب درخشش صورت شما خواهند شد. می‌توانید قلم‌ موهای بزرگ، اسفنج‌ ها یا انگشت‌ های خود را برای این کار استفاده کنید. فقط اطمینان یابید که رژ گونه به‌ خوبی بر روی صورت پخش‌ شده باشد. برای انتخاب رنگ باید از بین طیف‌ های رنگی روشن، رنگ‌ های صورتی و هلویی انتخاب کنید زیرا برای انواع پوست‌ها مناسب‌ می باشند. 
- آرایش لب‌ ها
   برای لب هم مثل گونه رنگ صورتی یا هلویی مناسب است. در نمایش‌ های مد برندها بیشتر از رنگ‌ های مات استفاده می شود اما در زندگی روزمره رژلب‌ های کمی چرب‌ تر، زیباتر به نظر می رسند. اگر رژلبی را زدید و احساس کردید خیلی برق می‌ زند، روی آن کمی پودر بزنید.
رنگهای مناسب برای آرایش بهاریReviewed by سه رخ on Feb 27Rating: 3.0رنگهای مناسب برای آرایش بهاریآرایش بهاری یکی از زیباترین انواع آرایش است زیرا رنگ و رویی زیبا به چهره می دهد و برای تغیر در فصل زیبایی سال بسیار مناسب است. در این مقاله این آرایش را به شما آموزش می دهیم.

آرایش بهاری یکی از زیباترین انواع آرایش است زیرا رنگ و رویی زیبا به چهره می دهد و برای تغیر در فصل زیبایی سال بسیار مناسب است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *