آموزش مراقبت از لاک ناخن
مراقبت از لاک ناخن(قسمت۱)
فروردین ۲, ۱۳۹۷
رنگ کردن مو
آموزش رنگ کردن مو
فروردین ۲, ۱۳۹۷

رنگ ابرو برای موهای مشکی

رنگ ابروی تیره

رنگ ابرو برای موهای مشکی

رنگ ابرو برای موهای مشکی

بسیاری از آرایشگرها می‌ گویند رنگ ابروها باید یك درجه تیره‌ تر از رنگ موها باشد اما سلیقه هر کسی متفاوت است. ابروها مهمترین بخش چهره هر فردی می باشد و رسیدگی به آن ها بسیار مهم است. اگر به زیبایی و رنگی مناسب ابروها دقت شود، همانند قابی منحصر به فرد، جذابیت چهره چندین برابر خواهد شد. رنگ طبیعی ابروها، بهترین انتخاب هر فرد است، اما فراموش نکنید در صورتیکه موهایی بسیار تیره  دارید، از رنگ کردن ابروها با رنگ های خیلی تیره خودداری کنید.

راهنمای قدم به قدم تیره كردن ابروها

  • با گوش‌ پاك‌ كن دورتا دور ابرو و محلی را كه قصد ندارید، رنگ كنید با وازلین یا كرم، چرب کنید.
  • رنگ انتخابی را حدود یك سانتی‌ متر داخل ظرف شیشه‌ ای ریخته و حدود سه قطره اكسیدان روی آن بریزید. مواد را با برس مخلوط کرده و از قسمت كلفت ابرو خیلی سریع و با دقت بزنید؛ طوری كه تمام ابروها با رنگ پوشیده شود.
  • در نظر داشته باشید این رنگ خیلی سریع می‌گیرد، معمولا برای رنگ‌ های تیره و مشكی یك دقیقه زمان كفایت می کند. با پنبه مرطوب ابروها را تمیز نمایید تا جایی كه دیگر پنبه رنگی به خود نگیرد.
  • بیشتر از دو تا سه دقیقه رنگ را نگه ندارید زیرا به‌ راحتی می‌توان دوباره ابروها را تیره کرد اما روشن كردن رنگ تیره بسیار سخت تر است.
رنگ ابرو برای موهای مشکیReviewed by سه رخ on Mar 22Rating: 2.5رنگ ابرو برای موهای مشکیبرای موهای مشکی رنگ ابرو بهتر است تناژ قهوه ای و تقریبا روشن داشته باشد تا با رنگ پوست و موها تناسب و هماهنگی داشته باشد. در این مقاله تیره کردن ابرو را به شما آموزش می دهیم.

برای موهای مشکی رنگ ابرو بهتر است تناژ قهوه ای و تقریبا روشن داشته باشد تا با رنگ پوست و موها تناسب و هماهنگی داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *