مضرات لوازم آرایشی
ارتباط سردرد با مصرف لوازم آرایشی
فروردین ۴, ۱۳۹۷
ماندگاری بودی عطر
ترفندهای عطر زدن زنان
فروردین ۴, ۱۳۹۷

نکات رنگ ابرو

رنگ ابرو

نکات رنگ ابرو

نکات رنگ ابرو :

         تغییر رنگ ابروها واقعا می تواند بر روی ظاهر شما تاثیر بگذارد - رنگ ابرو یی که کانتراست دارد، می تواند به شما یک ظاهر جسورانه و مرموز بدهد؛ ابروهای تیره تر می توانند کاملتر و ضخیم تر بنظر برسند ، و ابروهایی که شبیه به رنگ مو شما هستند، می تواند به شما نگاه طبیعی و متعادل بدهد.  رنگ کردن مو یک فرایند نسبتا ساده است، اما  استفاده از رنگ بر روی پوست حساس اطراف چشم ،نیاز به دقت بیشتری دارد و چون نزدیک به چشم شماست، می تواند تا حدودی خطرناک باشد . اطمینان حاصل کنید که همه دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید و در صورت شک و تردید از یک آرایشگر حرفه ای کمک بگیرید!

انتخاب رنگ ابرو مناسب :

*از رنگ مو برای رنگ ابرو استفاده نکنید.

       درمورد رنگی که بر روی پوست تان قرار است استفاده کنید، وسواس بخرج دهید. چون روی پوست  اطراف چشم شما  خواهد بود. رنگ مو نامناسب ممکن است به پوست شکننده اطراف چشم  آسیب برساند و یا در بدترین حالت ممکن است به چشمهایتان آسیب بزند. رنگ مو به طور چشمگیری به چشم شما آسیب می رساند اگر در چشم وارد شود.
میتوانید برای رنگ کردن ابرو از رنگ های ریش و سبیل، رنگ موهای نیمه دائمی یا رنگ های دائمی ابرو استفاده کنید. رنگ های ریش و سبیل اغلب در طیف گسترده ای از تن های خنثی قرار می گیرند و میتوانند رنگ های زیبایی به ابرو بدهند.

       *  برای اینکه تشخیص دهید چه رنگ ابرویی میخواهید، به سراغ یک سایه تیره تر بروید. رنگ ابرو یک تناژ تیره تر از ابروهای خود را امتحان کنید. تیره شدن مو  ابرو باعث شکل گیری چهره شما می شود و می توانید قاب مناسب تری برای چهره شما نمایش دهد.( مناسب برای کسی که دارای ابروهای نازک یا بسیار نازک باشد. ) اگر میخواهید درامتیک به نظر برسید ، می توانید دو تناژ تیره تر کنید. سعی کنید به طور چشمگیری تیره تر از رنگ طبیعی خود نباشید - این رنگ ابرو ، ظاهر شما را غیر واقعی و جعلی نشان میدهد و ریشه های طبیعی ابرو شما هنگامی که موهای جدید رشد می کنند آشکار می شوند. برخی از کارشناسان زیبایی و آرایشگران حرفه ای میگویند فقط فقط فقط .... رنگ ابرو خود را به تاریک ترین مویی که بر روی سر شماست میتوانید تغییر بدهید نه بیشتر از آن.

      *  اگر از رنگ مو تیره به موهای بلوند رفته اید 1 یا 2 توناژ میتوانید آنرا بشکنید. اگر تغییرات رنگی زیادی با موهای خود داشته باشید، ممکن است ظاهر شما کمی خشن بنظر برسد. اگر رنگ موی شما سیاه است، سعی کنید رنگ ابرو خود را قهوه ای تیره کنید. دوباره سعی نکنید بیش از حد از سایه طبیعی خود بیرون بیایید تا وقتی ریشه های شما رشد می کند عجیب نباشد.
     اگر موهایتان را رنگ قرمز رنگ کرده باشید، می توانید به ابروهای خود کمی گرما اضافه کنید تا رنگ مو خود را تکمیل کنید. به عنوان مثال، از قهوه ای تیره به چوب ماهون بروید.
به خاطر داشته باشید که کنتراست های کنونی، به دلیلی شستشو مو، در حال حاضر در حال تغییر هستند، بنابراین ممکن است بخواهید ابروهای تیره خود را حفظ کنید.

نکات رنگ ابروReviewed by سه رخ on Mar 24Rating: 3.0نکات رنگ ابرو برای انخاب رنگ ابروی مناسب باید ابتدا به رنگ پوست صورت و موهای خود توجه کنید تا بتوانید تناسب و هماهنگی را در چهره خود ایجاد نمایید. در این مقاله نکاتی در مورد انتخاب رنگ ابرو و نحوه انجام آن به شما آموزش می دهیم.

برای انخاب رنگ ابروی مناسب باید ابتدا به رنگ پوست صورت و موهای خود توجه کنید تا بتوانید تناسب و هماهنگی را در چهره خود ایجاد نمایید.

1 دیدگاه

  1. شراره گفت:

    مرسی ممنون مطلب خوبی بود ممنون از سایتتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *