روش ویتامینه مو
ویتامینه مو یا نه؟
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۶
باورهای زیبایی غلط کدامند
باورهای زیبایی غلط
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۶

رنگ مو صدفی

ترکیب رنگ موی صدفی

رنگ مو صدفی

رنگ مو صدفی

همانطور که همه ما میدانیم رنگ مو یکی از عوامل ثأثیرگذار بر روی چهره و صورت ماست. انتخاب رنگ موی مناسب صورت و چهره شما به رنگ پوست، میزان بلندی یا کوتاهی مو، رنگ چشم، سن و چاقی یا لاغری صورت شما بستگی دارد. یکی از رنگ های خاص که بسیاری از خانم ها طرفدار آن هستند رنگ صدفی می باشد.
رنگ موی یخی و رنگ موی صدفی و رنگ موی شنی جزء رنگ موهای خاص و متفاوت هستند که هر کدام جذابیت و زیبایی خاصی به چهره شما میدهند. این سبک رنگ مو بیشتر به خانم هایی با رنگ پوست سبزه یا تیره پیشنهاد میشود.

فرمول رنگ موی صدفی :
- 70 میل از رنگ سوپر نقره ای 12/1
- 30 میل از رنگ 000
- دوبرابر رنگ، اکسیدان شماره 6%
برای بدست آوردن این رنگ ابتدا باید موهایتان را به پایه 10 برسانید :
ابتدا برای اینکه رنگ موهایتان باز شود باید 2 پیمانه پودر دکلره همراه با 120میل اکسیدان 12 درصد به موها زده و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه روی موها بماند. توجه داشته باشید بعد از گذشت این مدت زمان این مخلوط دکلره فقط به موهایتان آسیب رسانده و تأثیری بر روی رنگ موهایتان ندارد. سپس موهایتان را با نرم کننده ملایم مو شسته و خشک کنید اما نه به طور کامل تا کمی موها نم داشته باشد و مجدداً 2 پیمانه پودر دکلره همراه 150میل اکسیدان 9درصد را مخلوط کرده و مقداری ماسک مو به اندازه یک قاشق سوپ خوری داخل مخلوط دکلره ریخته و دوباره به مدت 15 دقیقه موهایتان را کاملاً به مخلوط آغشته کنید و مثل مرحله قبل شسته و خشک کنید. در مرحله آخر 2پیمانه پودر با 150میل اکسیدان 6% رابا هم مخلوط کرده و مجدداً 15 دقیقه موهایتان را با این مخلوط آغشته کنید.
نکته : به توصیه آرایشگران برای داشتن موهای پایه 10 بدون قرمزی، بعد از انجام مراحل بالا بهتر است قبل از رنگ اصلی از یک رنگساژ استفاده کنید.

طرز تهیه رنگساژ :
- 120 میل اکسیدان 6%
- 4 بند انگشت واریاسیون آبی
مواد فوق را با هم ترکیب کرده و سپس همچون شامپو این مخلوط را به موهایتان زده و موها را ماساژ دهید و سپس بشویید، چنانچه قرمزی موها به طور کامل برطرف نشده بود مجدداً از این ترکیب رنگساژ برای روشن کردن موها استفاده کنید.
بعد از انجام رنگساژ میتوانید از فرمول رنگ صدفی ابتدای مقاله بعنوان رنگ اصلی موهای خود استفاده کنید.

رنگ مو صدفیReviewed by سه رخ on May 9Rating: 4.5رنگ مو صدفیدر این مقاله قصد داریم به بررسی رنگ موی صدفی پرداخته که مناسب چه افرادی با چه سن و سالی است و همچنین ترکیب رنگ موی صدفی را معرفی کرده و نحوه رنگساژ موها برای این رنگ را آموزش دهیم.

6 دیدگاه ها

  1. اسرا گفت:

    وای عجب رنگ مویی عجب آرایشی واقعا آدم وسوسه میشه بره موهاشو اینجوری رنگ کنه .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *