نکات آرایش چشم ریز
آرایش مخصوص چشم های ریز
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷
آموزش کانتورینگ چشم های گرد
کانتور چشم های گرد و دایره ای
مرداد ۳۱, ۱۳۹۷

رنگ مو عروس

رنگ مو مناسب عروس

رنگ مو عروس

رنگ موی مناسب برای عروس

یکی از مهم ترین نکات چهره عروس موهای اوست. رنگ موی مناسب برای شب عروسی، رنگ های تیره است. درست است که عروس هایی با موهای بلوند زیبایی خاصی دارند اما شما این عروس ها را فقط در ژورنال ها به صورت مدل می بینید. شما در شب عروسی در کنار آقا داماد هستید و اگر رنگ مویتان روشن باشد سن شما بیشتر از داماد نشان داده خواهد شد. در ضمن در ایران و کشورهای آسیایی به دلیل این که افراد چشم های تیره ای دارند بهتر است از رنگ موهای قهوه ای و قهوه ای سوخته استفاده شود. به طور کلی رنگ موهای تیره می تواند تضاد زیادی با لباس عروس ایجاد کند و چهره شما را زیباتر خواهد کرد.

درست است که شب عروسی هر عروسی دوست دارد که متفاوت باشد و مرکز توجه همگان قرار گیرد اما یادتان باشد که نباید زیاده روی کرد. مثلا مدل موی عروس خیلی شلوغ باشد و یا رنگ موی عروس خیلی متفاوت تر از همیشه باشد.

قابل ذکر است برای رنگ مو مناست حتما از قبل با آرایشگرتان در آرایشگاه مشورت کنید.
رنگ مو عروسReviewed by سه رخ on Aug 20Rating: 3.5رنگ مو عروسیکی از مهم ترین نکات چهره عروس موهای اوست. رنگ موی مناسب برای شب عروسی، رنگ های تیره است. درست است که عروس هایی با موهای بلوند زیبایی خاصی دارند اما شما این عروس ها را فقط در ژورنال ها به صورت مدل می بینید. شما در شب عروسی در کنار آقا داماد هستید و اگر رنگ مویتان روشن باشد سن شما بیشتر از داماد نشان داده خواهد شد.

یکی از مهم ترین نکات چهره عروس موهای اوست. رنگ موی مناسب برای شب عروسی، رنگ های تیره است. درست است که عروس هایی با موهای بلوند زیبایی خاصی دارند اما شما این عروس ها را فقط در ژورنال ها به صورت مدل می بینید. شما در شب عروسی در کنار آقا داماد هستید و اگر رنگ مویتان روشن باشد سن شما بیشتر از داماد نشان داده خواهد شد.

1 دیدگاه

  1. میترا.یحیوی گفت:

    زیباس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *