آموزش بافت مو
مدل بافت مو
اسفند ۲۰, ۱۳۹۶
آموزش کانتورینگ انواع بینی
کانتورینگ انواع بینی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۶

تکنیک رنگ موی عید نوروز

تکنیک بالیاژ رنگ مو

تکنیک رنگ موی عید نوروز

تکنیک رنگ موی عید نوروز

   رنگ مو یکی از مواردی است که هر سال مدل های جدید از آن در بین خانم ها مد می شود. برای عید نوروز رنگ موهای مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها برای زیبایی موهای خود استفاده کنید. بالیاژ یک روش برای رنگ کردن موها می باشد که شباهت بسیاری به روش آمبره دارد. بالیاژ در واقع یک کلمه فرانسوی به معنای مشاهده می باشد و این تکنیک رنگ به موها حالتی شبیه رنگ پریدگی در مقابل آفتاب خواهد داد. چون تناژهای رنگ روشن در نیمه پایینی موها جلوه‌ ای طبیعی از رنگ‌ها به وجود می‌آورد که بسیار زیبا و شکیل است. 
   در این روش رنگ مو، رنگ هایی با تناژ روشن به قسمت پایین موها زده می شود. این تکنیک جلوه‌ ای طبیعی به موهای شما خواهد داد و مدل‌ های خاصی مانند فر در پایین موها با این متد موجب زیباتر شدن موها خواهد شد. به علاوه روشن تر شدن قسمت پایینی موها موجب حجیم نشان دادن آن ها خواهد شد. یکی از مهم ترین مزایای این روش این است که چون رنگ کمتری با مو و ریشه مو در تماس است آسیب کمتری به موها وارد می شود. 
   همه افراد با هر رنگ و جنس و حالت مویی می‌توانند از این روش استفاده کنند فقط باید تناژ رنگی متناسب با رنگ طبیعی موهای خود (یا رنگ مصنوعی) را انتخاب نمایید. برای این کار می توانید از آرایشگر خود نیز مشورت بگیرید. به طور مثال افراد با موی مشکی پرکلاغی می‌ توان از تناژ قهوه‌ ای تیره و یا رنگ‌های فانتزی برای بالیاژ استفاده کرد اما برای افراد با موی قهوه‌ ای روشن تناژ طلایی مناسب‌ تر است. تنها ایراد این روش این است که نیاز به مهارت دارد و حتما باید در آرایشگاه و توسط متخصص رنگ مو انجام گردد. 

تکنیک رنگ موی عید نوروزReviewed by سه رخ on Mar 12Rating: 3.0تکنیک رنگ موی عید نوروزرنگ مو یکی از خدماتی است که در آرایشگاه برای خانم ها ارائه می شود و تغییرات زیادی در ظاهر خانم ها ایجاد می کند. در این مقاله تکنیک های رنگ موی عید نوروز را به شما آموزش می دهیم.

رنگ مو یکی از خدماتی است که در آرایشگاه برای خانم ها ارائه می شود و تغییرات زیادی در ظاهر خانم ها ایجاد می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *