بهترین روش پاکسازی پوست قبل از عید
پاکسازی پوست قبل از عید
اسفند ۱۳, ۱۳۹۶
رنگ کردن مو با مواد گیاهی
آموزش رنگ مو با آب هویج و چغندر
اسفند ۱۴, ۱۳۹۶

آموزش رنگ مو با پوست گردو

رنگ مو با پوست گردو

آموزش رنگ مو با پوست گردو

آموزش رنگ مو با پوست گردو

   پوست گردو یکی از مواد طبیعی است که برای رنگ کردن موها کاربرد دارد. از پوست گردو برای تبدیل رنگ موها به رنگ قهوه ای استفاده می شود. در گذشته بسیاری از خانم ها با استفاده از انواع مواد گیاهی موهای خود را رنگ می کردند. برای استفاده از این روش پوست گردو را خرد کرده و اجازه دهید به مدت 30 دقیقه در آب بجوشد و پس از سرد شدن موها را به عصاره باقی مانده از آن آغشته نمایید. برای اینکه رنگ مو تیره‌ تری با این مواد طبیعی ایجاد کنید می‌ توانید عصاره باقی مانده از آن را دوباره بجوشانید تا غلظت آن به یک چهارم رسیده و سپس از آن استفاده کنید.
   این مواد طبیعی و گیاهی هیچ گونه عوارضی برای موها و پوست سر ایجاد نخواهند کرد و موجب تقویت ریشه مو نیز خواهند شد. این مواد علاوه بر رنگ دهی، مشکلات مو همچون شوره سر، موخوره، خارش پوست سر و غیره را نیز از بین خواهند برد. 

آموزش رنگ مو با پوست گردوReviewed by سه رخ on Mar 5Rating: 3.0آموزش رنگ مو با پوست گردوپوست گردو یکی از شیوه های رنگ مو است که رنگی قهوه ای و بسیار طبیعی به موها داده و حالت رنگ مو را به صورت طبیعی حفظ می کند. در این مقاله نحوه رنگ کردن مو با پوست گردو را به شما اموزش می دهیم.

پوست گردو یکی از شیوه های رنگ مو است که رنگی قهوه ای و بسیار طبیعی به موها داده و حالت رنگ مو را به صورت طبیعی حفظ می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *