تیره کردن ابرو
تیره کردن ابرو با سایه چشم
اسفند ۹, ۱۳۹۶
حنا برای رنگ ابرو
فواید حنا برای ابرو
اسفند ۱۰, ۱۳۹۶

آموزش رنگ مو با گیاهان طبیعی

رنگ طبیعی مو

رنگ مو با گیاهان طبیعی

آموزش رنگ مو با گیاهان طبیعی

   گیاهان طبیعی مختلفی در طبیعت وجود دارند که می‌توانند در تغییر رنگ موها اثرگذار باشند. بسیاری از خانم ها می توانند بدون استفاده از رنگ های شیمیایی با استفاده از مواد گیاهی موهای خود را رنگ کنند. می توانید با توجه به نوع رنگی که در نظر دارید از گیاهان مختلفی استفاده کنید. در ادامه مطلب به برخی از این رنگ ها اشاره می کنیم. 
رنگ مو قرمز: برای رنگ قرمز می توان از گلبرگ‌ های گل همیشه بهار، گل رز قرمز، گل جعفری و گل ختمی استفاده نمود. این گلبرگ‌ ها را درون ظرف مناسبی ریخته و اجازه دهید به مدت 30 دقیقه با مقداری آب بجوشد. پس از خنک شدن، عصاره باقی مانده از این گل‌ ها را بر روی موها اسپری نمایید و در صورت امکان اجازه دهید موها در زیر نور خورشید خشک شوند.
رنگ مو تیره: رزماری، گزنه و مریم گلی جز گیاهان طبیعی می باشند که موجب ایجاد رنگ تیره بر روی موها می شوند. این 3 گیاه طبیعی را به مدت 30 دقیقه درون آب جوشانده و پس از خنک شدن عصاره آن‌ها را روی موها اسپری نمایید و یا با قلمو‌های مخصوص تمام قسمت‌ های مو را به آن آغشته کنید و اجازه دهید به مدت 1 ساعت روی مو بماند. سپس موها را کامل بشویید. 
رنگ مو روشن: برای داشتن رنگ موی روشن و طبیعی، می‌توان از گیاه بابونه، گل همیشه بهار، گل آفتابگردان، ریشه گیاه ریواس و زعفران استفاده کرد. روش استفاده از این گیاهان طبیعی نیز مانند روش‌ های استفاده از گیاهانی است که در بالا گفته شد.

آموزش رنگ مو با گیاهان طبیعیReviewed by سه رخ on Feb 28Rating: 3.0آموزش رنگ مو با گیاهان طبیعیدر طبیعت گیاهان بسیاری وجود دارند که علاوه بر خواص دارویی و درمانی خاصیت رنگ دهی دارند و برای رنگ کردن موها بیشترین کاربرد را دارند. در این مقاله رنگ کردن موها با گیاهان طبیعی را به شما آموزش می دهیم.

در طبیعت گیاهان بسیاری وجود دارند که علاوه بر خواص دارویی و درمانی خاصیت رنگ دهی دارند و برای رنگ کردن موها بیشترین کاربرد را دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *