نکات آرایشی صورت آکنه دار
نکات آرایشی برای صورت های آکنه دار
بهمن ۹, ۱۳۹۵
راه اندازی آرایشگاه و سالن زیبایی تاسیس سالن عروس
نکات راه اندازی آرایشگاه(قسمت۲)
بهمن ۱۰, ۱۳۹۵

روش برداشتن اکستنشن مژه(قسمت۳)

آموزش بهترین روش برداشتن اکستنشن مژه در آرایشگاه زنانه

آموزش روش برداشتن اکستنشن مژه

روش برداشتن اکستنشن مژه(قسمت3)

ادامه مقاله قسمت(2) و قسمت(1)

متد ۳- پاک کردن حرفه ای

۱- نزد سالن زیبایی و آرایشگری که برایتان اکستنشن انجام داده است برگردید. اکستنشن مژه اغلب با استفاده از چسبی حاوی اکریلات سیانو که بطور کلی بعنوان سوپر چسب شناخته میشود فیکس و ثابت میشوند. این نوع چسب بسیار سخت پاک میشود و برای حل کردن آن ابزار مخصوص و حلال های شیمیایی نیاز است. برای برداشتن اکستنشن مژه هایتان به دلالیل زیر نزد آرایشگرتان برگردید:

  • بسیاری از اکستنشن ها در اثر رشد خود مژه ها/ شل شدن چسب می افتد و فقط تعداد کمی باقی میماند. شما باید بتوانید برای برداشتن باقیمانده آنها معمولا بصورت رایگان و سریع به سالن مراجعه کنید.
  • شما از چهره جدیدتان با اکستنشن ها راضی و خوشحال نیستید. اگر یک پک کامل از اکستنشن دارید و نیاز به برداشتن آنهاست، خیلی بهتر است که به آرایشگر حرفه ای خودتان مراجعه کنید به جای اینکه خودتانبرای برداشتن آنها تلاش کنید.
  • چند روز از گذاشتن اکستنشن ها گذشته و شما احساس سوزن سوزن شدن یا سیخ زدن در مژه هایتان دارید. بعضی وقت ها یک یا چند اکستنشن بهم میچسبند یا بیش از اندازه
  • معمول چسب به بعضی از آنها زده شده است. این حالت معمولا به راحتی حل میشود فقط باید یک سر به آرایشگرتان بزنید.

۲- اگر به نحوه درستی انجام کار شک دارید به سالن دیگری بروید. بعضی مواقع آرایشگر های تازه کار یا بدون تخصص و آموزش در انجام اکستنشن مژه اشتباه میکنند. به یک سالن خوشنام دیگر با آرایشگر متبحر بروید تا اکستنشن ها را برایتان بر دارد اگر مشکلات زیر را احساس میکنید:

  • اکستنشن مژه هایتان حرفه ای و خوب به نظر نمی آید. اگر کج و درهم است، تکه تکه و مشخص است یا اصلا جذاب نیست، پیش آرایشگر مطمئنی بروید که به کارش اطمینان دارید. نمیخواهید که مشکل را پیچیده تر کنید یا به مژه های طبیعی تان آسیب بزنید.
  • درد زیادی در نواحی اکستنشن احساس میکنید. اگر چسب مورد استفاده برای اکستنشن به نادرستی استفاده شود، میتواند باعث کشش پوست و ایجاد درد در نواحی اطراف چشم شود. به جای مراجعه به آرایشگر قبلی که اکستنشن ها را برایتان گذاشته است پیش شخص ماهری برای برداشتن اکستنشن ها بروید.
روش برداشتن اکستنشن مژه(قسمت۳)Reviewed by Pantea Paydar on Jan 28Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *