مهم ترین عوامل از بین بردن مواد مضر سطح پوست با ماسک صورت
از بین بردن مواد مضر سطح پوست با ماسک صورت
شهریور ۱, ۱۳۹۶
انواع رنگ موی مردانه
مدل رنگ موی مردانه
شهریور ۱, ۱۳۹۶

پنج اشتباه رایج در استفاده از رژلب

مهمترین اشتباهات استفاده از رژ لب

پنج اشتباه رایج در استفاده از رژلب

پنج اشتباه رایج در استفاده از رژلب

   رژلب یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایش است که اکثر خانم ها علاقه شدیدی به آن دارند. رژ لب موجب افزایش جذابیت چهره می شود و شادابی گرمای خاصی به چهره می بخشد. اما تمامی این ویژگی ها زمانی بر روی چهره شما نمایان خواهد شد که به درستی از ان استفاده کنید. اگر از رژلب به درستی استفاده نکنید می تواند چهره شما را پیرتر نشان دهد و تناسب اجزای صورت را از بین ببرد. سایت سه رخ در این مقاله قصد دارد اشتباهات استفاده از رژ لب را به شما آموزش دهد تا چهره ای زیبا و جذاب داشته باشید.

۱. استفاده از رژلب روی لب‌های خشک و پوسته‌ پوسته!
  
لب های خشک همیشه آرایش چهره را به هم میزند. زنانی که به دوره میانسالی می رسند دچار خشکی لب می شوند. زنانی که دچار خشکی لب هستند باید دقت کنند از چه رژلبی برای لب های خود استفاده می کنند. وقتی بر روی لب های خشک شده رژ لب می زنید ذره های رژلب درون ترک های لب نفوذ کرده و موجب بدشکلی لب ها و افزایش سن خواهد شد. می توانید برای برطرف کردن خشکی لب از لایه بردارهای خفیف جهت از بین بردن سلول های مرده پوست و صاف کردن لب استفاده نمایید. استفاده از محصولات مرطوب کننده نیز میتواند خشکی لب ها را کنترل کند.

۲. عدم استفاده از پرایمر لب!
  
پرایمر لب مانع از نفوذ ذرات رژلب داخل خطوط دهان می شود. پرایمر موجب نرم شدن لب ها و ترمیم خطوط لب خواهد شد.

۳. استفاده بدون مقدمه از رژلب!
   استفاده از رژلب در دوران میانسالی و سالمندی نیازمند دقت بیشتری است. باید ابتدا با خط لب دور تا دور لب ها را مشخص کرده و مرز آن ها را تعیین کنید. سپس ناحیه درون خط لب را با رژ لب پر کنید. برای پر کردن ناحیه درون خط لب می توانید از براش های مخصوص آرایشی استفاده نمایید تا دقت کار شما را افزایش دهد.

۴. راحت می‌گذارید که رژلب محو شود!
  
اینکه خطوط لبی که با خط لب کشیده اید به صورت کامل نمایان و مشخص باشد تقریبا از مد افتاده است. برای رژ لب از براش مخصوص استفاده کنید تا رژ لب ماندگاری بیشتری داشته باشد و بتوانید به راحتی خطوط دور لب را محو کنید.

۵. استفاده از رنگ‌های بی‌روح!
رنگ های بی روح و سرد موجب آسیب رسانی به لب ها و غیر طبیعی جلوه دادن آن ها می شود. رنگ های بی روح و خنثی زیبایی طبیعی لب را از بین می برد. سعی کنید رنگ رژ لبتان را متناسب با تیره ترین قسمت رنگ لبتان انتخاب کنید و از برق لب نیز استفاده نمایید.

 

فراموش نکنید رژ لب فقط برای افراد 20 ساله نیست. بسیاری از زنان میان سال و حتی کهنسال می توانند از این وسیله آرایشی استفاده نمایند.

پنج اشتباه رایج در استفاده از رژلبReviewed by آرایشگاه on Aug 23Rating: 5.0پنج اشتباه رایج در استفاده از رژلبدر این مقاله قصد داریم اشتباهات رایج در استفاده از رژ لب را به شما آموزش دهیم. درست رژ لب زدن می تواند به زیبا جلوه دادن چهره شما کمک کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *