خطرات سرب موجود در رژلب
مضرات وجود سرب رژلب
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۷
مدل های ریمل چشم
انواع ریمل چشم
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۷

رژگونه بهار و تابستان

بهترین رژگونه

رژگونه بهار و تابستان

رژگونه بهار و تابستان

برای فصل بهار و تابستان با توجه به نوع هوا و و نوع پوشش خانم ها می توان از رنگ های مختلف رژگونه برای انواعت آرایش چهره استفاده کرد. در این مطلب سعی داریم مناسب ترین رژگونه ها برای فصل بهار و تابستان را به شما معرفی نماییم.
رژگونه کرمی صدفی: این رنگ خنثی با هر نوع لباس در رنگ های مختلف قابلیت هماهنگی و ست شدن را دارد، اما توصیه می کنیم آن را با رنگ های پر رنگ امتحان نمایید.
رژگونه مومی صورتی: اگر لباس کمرنگ یا خنثی دارید، به توصیه آرایشگران حرفه ای باید از رژگونه صورتی برای آرایش گونه ها استفاده نمایید زیرا با رنگ پوست و لباس شما همخوانی مناسبی دارد. 
رژگونه چسبی مرجانی: اگر لباس سفید، کتان راه راه یا حتی مدل گلدار به تن دارید، باید از رژگونه های مرجانی برای آرایش استفاده کنید زیرا موجب حفظ درخشندگی گونه و هماهنگی با رنگ لباس شما خواهد شد. 
رژگونه پودری به رنگ قاصدکی: پودرهای روشن کننده با هر رنگ پوستی همخوانی دارند؛ زیرا رنگ های افزودنی ملایم و خفیفی هستند که به صورت اضافه خواهند شد. مهم نیست که رنگ یا ته رنگ پوست چیست، پودرهای روشن تر موجب از بین رفتن سایه های صورت خواهند شد و سایه های ظریف تر و ملایم تری روی صورت ایجاد می کنند. این رنگ پودرها برای گریم صورت بیشترین کاربرد را دارد.
رژگونه با مایه های صورتی یا ساتن هلویی: رنگ های صورتی روشن تر برای ست کردن با لباس هایی با رنگ شربتی، صورتی پررنگ و حتی رنگ های خنثی ساده بسیار مناسب می باشند. استفاده از این رنگ ها، ساده ترین روش برای روشن تر کردن صورت می باشند. در آرایشگاه از این رنگ ها برای گریم صورت عروس استفاده می شود. 

رژگونه بهار و تابستانReviewed by سه رخ on Apr 26Rating: 3.0رژگونه بهار و تابستاندر فصل بهار و تابستان به دلیل استفاده از لباس های رنگ روشن و شاد باید متناسب با رنگ لباس و پوست خود، رنگ رژگونه را برای ارایش انتخاب کنید تا چهره ای شاداب و طبیعی داشته باشید. در این مقاله رژگونه های فصل بهار و تابستان را به شما معرفی می کنیم.

در فصل بهار و تابستان به دلیل استفاده از لباس های رنگ روشن و شاد باید متناسب با رنگ لباس و پوست خود، رنگ رژگونه را برای ارایش انتخاب کنید تا چهره ای شاداب و طبیعی داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *