رفع مشکلات ابرو در آرایشگاه
رفع مشکلات ابرو
دی ۳, ۱۳۹۵
کراتینه مو آرایشگاه چیست
کراتینه مو چیست؟
دی ۵, ۱۳۹۵

مناسبترین زمان مانیکور ناخن

مانیکور ناخن در آرایشگاه

مانیکور ناخن

مناسبترین زمان مانيكور كردن ناخن:

     در این مقاله آرایشی میخواهیم در مورد مناسبترین زمان مانیکور ناخن صحبت کنیم. بهترین موقع برای اینکار بعد از دوش گرفتن یا ظرف شستن می‌باشد. چون این فعالیت‌ها باعث میشود کثیفی از زیر ناخن پاک شود و پوست اطراف ناخنها را نرم می‌کند. ناخن کاران آرایشگاه پیشنهاد میکنند بیش از یکبار در هفته از پاک کننده‌های لاک (آستون) استفاده نکنید. چون باعث میشود ناخن‌ها خشک شود که ناخن‌های خشک بیش از ناخن‌های نرم و مرطوب، در معرض شکسته شدن هستند. یک لایه مانند لاک‌های براق کننده و بی رنگ بر روی لاک ناخن خود بزنید. این کار احتمال شکسته شدن ناخن‌ها را به حداقل می‌رساند. روی ناخن‌ طبیعی بدون لاک نیز می‌توانید هر روز یک لایه از این لاک‌های بی رنگ و براق کننده بزنید تا رطوبت ناخن‌ها حفظ شود. حتما پس از شستن دست‌ها از کرم و لوسیون استفاده کنید و روی ناخن‌ها نیز بزنید. چون پس از شستشو با صابون و پاک کننده‌های قویتر زود خشک می‌شوند. سعی کنید آنها را چرب و مرطوب نگهدارید. می‌توانید برای اینکار از مرطوب کننده‌ها و نرم کننده‌هایی مانند وازلین و ... استفاده کنید. هر شب قبل از خواب نیز خوب است که این کار را انجام دهید.
     با استفاده از تکه چوب (مثل خلال دندان) زیر ناخن‌ها را تمیز کنید. محلولی با ترکیب زیر درست کنید : 1 قسمت ماده سفید کننده و 10 قسمت آب ; حال پنبه را به آن محلول آغشته کرده و به هر قسمت از ناخن که لک و کثیف شده بمالید تا جرم آن پاک شود.
   ویتامینی به نام بیوتین ناخن‌ را در حیوانات محکم تر می‌کند. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که شاید این ویتامین توانایی محکم کردن ناخن‌های انسان را نیز داشته باشد. بیوتین در دراگ استورها موجود است.
   در مورد ناخن‌های مصنوعی که بر روی ناخن‌های طبیعی کاشته می‌شوند مراقبت‌ جدی تر و دقیق تری باید باشد. پس از کاشت ناخن خیلی مراقب بود اولا که ناخن مصنوعی نباید زیاد بلند باشد چون ممکن است هنگام  برخورد محکم با جایی یا چیزی بشکند. از آستون نیز نباید زیاد استفاده کرد چون لایه مقاوم و محکم آن را به زور از بین برده و شکننده میشود. اگر خواستید ناخن مصنوعی را از روی ناخن طبیعی بردارید حتما در آرایشگاه و توسط فرد متخصص انجام شود.

مناسبترین زمان مانیکور ناخنReviewed by سه رخ on Dec 25Rating: 4.5مناسبترین زمان برای مانيكور ناخنمناسبترین زمان برای مانيكور ناخن چه زمانی است؟ با خواندن این مطلب مناسبترین زمان برای مانيكور ناخن را بدانیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *