پاکسازی و مراقبت پوست
چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۳)
اسفند ۲۸, ۱۳۹۶
مهم ترین نکات درباره ی رنگ موی مناسب پوست های سبزه
رنگ موی مناسب پوست های سبزه
اسفند ۲۹, ۱۳۹۶

چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۴)

مراقبت از پوست با ضدآفتاب

چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۴)

چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت4) :

  • عادت دست زدن به صورت خود را متوقف کنید.

این یک عادت است که بسیاری از مردم گناهکار هستند، که به طور جدی بر کیفیت پوست خود تاثیر می گذارد. دستکاری کردن لکه ها، مالیدن پیشانی و یا دست زدن و تکیه دادن به چانه ، همه چیزهایی است که روغن و باکتری ها را به پوست اضافه می کنند و باعث می شوند که آن را از بین ببرید. مالش روی پوست صورت شما همچنین می تواند پوست را از بین ببرد، باعث ایجاد چین و چروک های زودرس شود. بنابراین، اگر می خواهید ظاهر پوست خود را بهبود ببخشید، حتما این عادت مدام دست زدن به صورت خود را ترک کنید.

  • همیشه کرم ضدآفتاب داشته باشید .

شما باید هر روز کرم ضد آفتاب داشته باشید، حتی اگر در یک روز سرد، ابری یا برفی باشید، زیرا اشعه UVA / UVB هنوز هم می تواند به پوست شما آسیب برساند. خسارت ناشی از خورشید پوست شما را به پیری زودرس می اندازد و در موارد شدید می تواند به سرطان پوست و سایر شرایط پوستی منجر شود. از ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر و در صورت امکان یک کرم ضد آفتاب که مرطوب کننده نیز دارد،استفاده کنید.

  • مراقبت از پوست خود از داخل به خارج.

برای داشتن پوست سالم و جذاب، حداقل 8 ساعت خواب در هر شب و حداقل 5-8 عدد (یا 1 و نیم لیتر) آب بنوشید. خواب باعث می شود پوست شما شانس خود را برای ترمیم و بازسازی خود نگه دارد، و شما را سرحال و بدون گودی زیر چشم نشان میدهد، آب آشامیدنی باعث هیدراته پوست میشود و آن را از داخل به خارج پاک کرده، پتکسازی سموم و افزایش سوخت و ساز بدن در پوست تاثیر بسزایی دارد.

چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۴)Reviewed by سه رخ on Mar 20Rating: 3.0چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۴)بسیاری از خانم ها برای اینکه بتوانند بدون آرایش چهره ای جذاب و زیبا داشته باشند باید جهت مراقبت از پوست خود از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایند و به مراقبت عمیق پوست بپردازند. در این مقاله تکنیک های زیبایی بدون آرایش را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها برای اینکه بتوانند بدون آرایش چهره ای جذاب و زیبا داشته باشند باید جهت مراقبت از پوست خود از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایند و به مراقبت عمیق پوست بپردازند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *