شامپوی جوش شیرین و سرکه
شستشوی مو با جوش شیرین و سرکه
بهمن ۵, ۱۳۹۶
رفع موهای پا
اپیلاسیون پاها
بهمن ۶, ۱۳۹۶

تاریخچه آرایشگاه زنانه

نحوه پیدایش آرایشگاه زنانه

تاریخچه آرایشگاه زنانه

تاریخچه آرایشگاه زنانه

   آرایشگاه های زنانه یکی از قدیمی ترین مکان هایی است که در گذشته نیز برای زیبا کردن چهره خانم ها وجود داشت. امروزه آرایشگاه زنانه به مکانی گفته می شود که در آن خدمات زیبایی زنان از قبیل آرایش، اصلاح ابرو، اصلاح صورت، پیرایش و کوپ و کوتاهی مو، آرایش صورت، شنیون، براشینگ، میکاپ، رنگ و مش و لایت، فر و بافت مو، خدمات ناخن، اپیلاسیون، گریم و آرایش عروس و… انجام می شود. 
   در گذشته در آرایشگاه های زنانه انواع خدمات کوتاهی مو و حنا برای دست وپاها و موها انجام می شد. اصطلاح سرخاب سفید آب را همه ما شنیده ایم . این اصطلاح مربوط به زمان های قدیم است که جهت آرایش خانم ها با استفاده از مواد سرخاب و سفید آب استفاده می شد. در گذشته در بسیاری از حمام ها نیز انواع خدمات زیبایی برای خانم ها انجام می شد. خدمات آرایش و زیبایی در گذشته بسیار محدود بود هم از لحاظ نوع خدمات و هم از لحاظ فضای انجام خدمات. اما امروزه برخی از آرایشگاه ها مجهز به رایانه و ژورنال دیجیتال برای نمایش و انتخاب مدل مو، آرایش، ناخن، رنگ مو و غیره شده‌ اند. با استفاده از دستگاه‌های استریل برقی، تجهیزات آرایشگاهی استریل شده و صندلی‌ های برقی جایگزین چهارپایه‌ های قدیمی شده و استفاده از وسایل بهداشتیِ مشترک در آن‌ها کاملاً ممنوع شده است. 

تاریخچه آرایشگاه زنانهReviewed by سه رخ on Jan 26Rating: 3.0تاریخچه آرایشگاه زنانهآرایشگاه های زنانه در گذشته خدمات محدودی برای زیبایی و آرایش زنان ارائه می دادند که امروزه این خدمات بسیار پیشرفته تر شده است. در این مقاله تاریخچه آرایشگاه های زنانه را بررسی می کنیم.

آرایشگاه های زنانه در گذشته خدمات محدودی برای زیبایی و آرایش زنان ارائه می دادند که امروزه این خدمات بسیار پیشرفته تر شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *