نحوه آرایش چشم
آرایش چشم
مرداد ۲, ۱۳۹۷
بهترین روش نگهداری از رنگ موی قرمز
روش های نگهداری از رنگ موی قرمز
مرداد ۴, ۱۳۹۷

چگونه بر اساس رنگ پوست رنگ مو رو انتخاب کنید

انتخاب رنگ مو در آرایشگاه

انتخاب رنگ مو

چگونه بر اساس رنگ پوستمان، رنگ مو انتخاب کنیم

     شما هم جز اون دسته از افرادی هستید که تصمیم به  رنگ کردن مو گرفتید ،می توانیـد بـا رنـگ موهای موقت در آرایشگاه شروع کنید چون رنگ موهای موقت پس از چند مرتـبه شسـت و شو از بین می روند اما رنگ موهای موقت کمتر از رنگ موهای دائم مو را خراب می کند.

     انتخاب رنگ مو نباید از روی عکس روی جعبه رنگ مو باشد چون خیلی اوقات این تصویرها درست نمیباشد. بهتر است از روی ویژگی های نوشته شده روی جعبه، رنگ موی مورد نظر خود را انتخاب کنید.اما بهترین عمل این است که رنگ مو خود را در آرایشگاه انجام بدهید.

پوست گرم یا سرد

رنگ پوست شما گرم است یا سرد؟
      رنگ پوست و مو در دو دسته گرم یا سرد جای میگیرند .

  • اگر رنگ پوستتان طلایی، زیتونی یا تیره باشد و چشمانی قهوه ای یا تیره دارید (اکثر آسیایی ها، افریقایی-امریکایی ها و لاتین ها در این دسته جای می گیرند)، پس رنگ پوست شما از نوع گرم است.
  • اگر رنگ پوستتان روشن و رنگ چشمانتان سبز یا آبی است، از نوع رنگ پوست سرد هستید. شما معمولاً موقع برنزه کردن اول قرمز شده و می سوزید و رگ های روی مچ دستتان آبی رنگ است.
  • رنگ موی انتخابی در آرایشگاه باید ضدرنگ پوست باشد تا آن را خنثی و چهره را جذاب‌تر کند.اگر رنگ پوستتان گرم است، باید سایه های طلایی مثل کاراملی و برنز در سایه ای تیره تر از رنگ پوستتان انتخاب کنید.
  • رنگ های تیره و مشکی را نباید انتخاب کنید چون صورتتان را به کلی محو می کند و اگر هم درجه های طلایی را انتخاب می کنید، دقت کنید که خیلی روشن نباشد چون ممکن است رنگ مویتان نارنجی از آب درآید.
  • اگر رنگ پوستتان سرد است، از رنگ هایی که سرخی رنگ پوستتان را بیشتر جلوه می دهد اجتناب کنید، رنگ هایی مثل طلایی، طلایی مایل به قرمز، و مسی، بلوند خاکستری و قهوه ای روشن برای پوست سرد شما بهترین انتخاب است.
  • افرادی که در کودکی رنگ موی بلوند و طلایی داشته اند، بهترین رنگ پوست را برای داشتن موی بلوند حتی در بزرگسالی دارند. برای کسی که رنگ پوست گرمی دارد بلوند برنجی یا هایلایت تقریباً مناسب نیست. این افراد بهتر است از درجه ها و سایه های گرمتر استفاده کنند.
  • اگر رنگ مویتان قهوه ای است و می خواهید آن را به بلوند تغییر دهید، سعی کنید بلوند خیلی روشنی انتخاب نکنید.

اگر می خواهید رنگ مو و پوستتان ضد و نقیض باشد به شکلی که هر دو رنگ خوب جلوه کند، هایلایت و لولایت برای شما مناسب است. به خاطر داشته باشید که برای چشمان سبز و قهوه ای، رنگ موی تیره بهتر است تا رنگ موی بلوند.
برای آن دسته از افرادی که می خواهند رنگ مویشان را یکی دو پرده روشن یا تیره کنند یا سفیدی موهایشان را با رنگ بپوشانند، بهتر است که خودشان در خانه موهایشان را رنگ کنند.

در زمینه انتخاب رنگ مو میتوانید از متخصصین در آرایشگاه استفاده کنید.

شما هم جز اون دسته از افرادی هستید که تصمیم به  رنگ کردن مو گرفتید ،می توانیـد بـا رنـگ موهای موقت در آرایشگاه شروع کنید چون رنگ موهای موقت پس از چند مرتـبه شسـت و شو از بین می روند اما رنگ موهای موقت کمتر از رنگ موهای دائم مو را خراب می کند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *