آماده سازی آرایش صورت در آرایشگاه
آماده سازی آرایش صورت
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷
بهترین راه صاف کردن مو
بهترین راه صاف کردن مو
تیر ۲, ۱۳۹۷

پودر دکلره

کاربرد پودر دکلره در ارایشگاه زنانه

پودر دکلره ارایشگاه

پودر دکلره

په خوبی میدانیم پودرهای دکلره تنوع زيادي دارنداما به طور کلی پودرهای دکلره از هر مارک و برندي در ارایشگاه كه باشند به دو نوع تقسیم می‌شوند:
۱-پودر دکلره سفید که ضعیف‌تر عمل کرده و معمولا برای موهای حساس، نازک و رنگ شده استفاده می‌شود.
۲-پودر دکلره آبی که قوی‌تر از پودر دکلره‌ سفید بوده و برای موهای طبیعی و سالم کاربرد دارد.

نکته مهم در دکلره  ارایشگاه این است که اگر مو مشکی طبیعی ( در کل رنگ تیره ) بود از پودر آبی و اگر رنگ طبیعی مو، روشن بود از دکلره ضعیف استفاده می‌کنیم. همچنین هنگام دکلره به طور مداوم باید مو را کنترل کنید و مقاومت مو را بسنجید؛اگر تکه‌ای از مو را جدا کردید و کشیدید و کش آمد بلافاصله باید مو را بشویید زیرا مو دیگر مقاومت ندارد و مکث بیشتر باعث سوختگی و پوسیدگی مو می‌شود.


دکلره در موهای طبیعی در ارایشگاه زنانه

۱-اگر مو طبیعی باشد پس از دکلره از رنگ تیره به رنگ زرد خیلی روشن و تا پلاتینه تغییر می‌کند.البته یادتان باشد دکلره كردن موهای تیره نسبت به موهای روشن دشوارتر است. 

۲- اگر قسمتی از موها رنگ شده باشد یا دریچه‌های مو خیلی ریز باشد ممکن است پس از دکلره رنگ مو به قرمزی یا نارنجی بزند

۳- چنانچه مو قبلا به وسیله رنگ‌های گیاهی، حنا و رنگ‌های تیره شیمیایی رنگ شده باشد، هنگام دکلره رنگدانه‌های رنگی به سختی از ساختمان مو خارج می‌شوند و رنگدانه‌های زرد و آبی در موقع خروج با هم ترکیب شده و ایجاد رنگ سبز پر طاووسی می‌کنند. توصیه می‌کنیم خانم‌هایی که موهایی از این دسته دارند حتما با آرایشگر خود مشورت کنند

فراموش نکنید که  در ارایشگاه  موهاي دكلره شده را زير كلاه پلاستيكي قرار ندهید زيرا محلول دكلره اولا خشك شده و اثري را كه بايد روي موها داشته باشد نخواهد داشت. ثانيا موها زير كلاه پلاستيكي ظرافت و حالت خود را از دست مي‌دهد.


نکات مهم در کاهش عوارض دکلره موها در ارایشگاه زنانه

۱. اولین نکته مهم و قابل ذکر در دکلره کردن این  است که سالانه ۱ تا ۲ بار بیشتر به سراغ دکلره نروید تا موی شما در این فاصله فرصت کافی برای رشد داشته باشد و رنگ‌های جدید آسیب بیشتری به مو وارد نکنند، چراکه دفعات زیاد دکلره  مخصوصا در موهای رنگ شده ، مو را خشک و شکننده و مستعد آسیب جدی می‌کند.

۲.دومین نکته قابل ذکر همیشه قبل از دکلره کردن مو برای جلوگیری از حساسیت و التهاب، ابتدا روی قسمتی از موها آزمایش کنید. حساسیت ممکن است در حد قرمزی و خارش پوست یا حتی شدیدتر به صورت تورم پوست سر باشد.

۳ .اخرین نکته مهم که باید توجه داشته باشین این است که بعد از دکلره کردن از شامپوهای ملایم مانند شامپو بچه و نرم‌کننده استفاده کنید، زیرا باعث لطافت بیشتر موها و شانه کردن آسان آنها می‌شود و حتما بعد از استحمام سطح مو را با یک لایه از لوسیون‌ها و روغن‌های محافظ بپوشانید تا به‌تدریج مو بتواند به حالت اولیه برگردد. همچنین برای شکل دادن به این موها هرگز از باد گرم سشوار، اتوی مو و اسپری‌های حالت‌دهنده استفاده نکنید، چراکه در صورت استفاده، شکنندگی و خرد شدن مو را به همراه دارد.

برای عملکرد بهتر در دکلره مو بهتر است این کار را در ارایشگاه های زنانه انجام بدهید.

پودر دکلرهReviewed by سه رخ on Jun 22Rating: 4.5پودر دکلرهپودر دکلره از مواد مهم برای رنگ مو در بهترین آرایشگاه است . در این مقاله به این مورد میپردازیم.

آشنایی با پودر دکلره و روش های استفاده از آن

1 دیدگاه

  1. هانا گفت:

    چقدر خوب من دنبال راهی بودم که آسیب دکلره مو را کم کنم. چون همه ش موهام رو رنگ مو میکنم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *