چگونه جویدن ناخن‌هایم را متوقف کنم؟
چگونه جویدن ناخن‌هایم را متوقف کنم؟
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۶
مراحل استفاده از ماسک صورت
مراحل استفاده از ماسک صورت
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۶

آرایش برزیلی

آشنایی با آرایش برزیلی

آرایش برزیلی

آرایش برزیلی

در آرایش برزیلی رکن اصلی زیبایی طبیعی است. به گفته متخصصان آرایش در این کشور زنان این سرزمین به رژلب هاي مات و صورت هاي بدون آرایش و طبیعی علاقه بسیاری  دارند و معمولاً از رنگ های مات استفاده میکنند. اگر آرایش را به عنوان یکی از مشخصه های فرهنگی هر کشور معرفی کنیم  همچون فرهنگ آرایش عربی، ژاپنی، مصری، ایرانی ، پس تقریبا می توان گفت مردم برزیل فاقد این نماد خاص بوده و بیشتر مردم این کشور به دلیل شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب، از وسایل محافظتی پوست و مو استفاده می کنند.
به گفته پزشکان در برزیل عمده ترین محصول بهداشتی – محافظتی مورد استفاده ، کرم ضد آفتاب است. به دلیل شرایط اقلیمی و البته تنوع قومیتی در کشور برزیل، موی بیشتر زنان برزیلی مجعد و پر چین و شکن است و به همین دلیل زنان این کشور علاقه زیادی به موهای صاف و استفاده از اتو مو دارند. به گفته آرایشگران حرفه ای در این کشور رنگ مو و مش نیز جزو اقدامات پرطرفدار خانم ها در این منطقه است که روز به روز متنوع تر و خاص تر میشود  به طور کلی می توان گفت به دلیل گرمی هوا  تمایل به استفاده از وسایلی همچون کرم پودر، پن کیک، رژ گونه و رژلب در برزیل خیلی کم بوده و بیشتر زنان و دختران چهره ای طبیعی و خدادای دارند. تمایل به لاک ناخن، پدیکور و مانیکور نیز وضع تا حدودی شبیه ایران بوده و زنان برزیلی تمایل چندانی به آرایش مو همچون انواع شینیون ندارند.
مطالب مرتبط :
آرایش آمریکایی
آرایش کانادایی
آرایش انگلیسی
آرایش هندی
آرایش استرالیایی
آرایش اماراتی
آرایش ژاپنی
آرایش مکزیکی
آرایش فرانسوی

آرایش برزیلیReviewed by سه رخ on Apr 27Rating: 4.5آرایش برزیلیدر این مقاله قصد داریم آرایش برزیلی را بررسی کرده و با آرایش زنان برزیلی آشنا شده و نحوه استفاده از انواع لوازم آرایشی را بررسی کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *