تکنولوژی لیفت مژه
لیفت مژه چیست؟
فروردین ۲۴, ۱۳۹۶
لاک و خشکی ناخن
لاک و خشکی ناخن
فروردین ۲۴, ۱۳۹۶

خطاهای آرایشی که چهره شما را خسته نشان می دهند (قسمت دوم)

خطاهای آرایشی(قسمت دوم)

زیبایی

خطاهای آرایشی که چهره شما را خسته نشان می دهند (قسمت دوم)

5. رنگ گردنتان همرنگ میکاپ صورتتان نیست!
بسیاری از خانم ها فقط به صورتشان میکاپ می زنند. به توصیه آرایشگران و میکاپ آرتیست های حرفه ای رنگی انتخاب کنید که با تن صورتتان یکی باشد، و سپس مقداری از آن را روی گردن خود بمالید تا ظاهرتان طبیعی تر جلوه کند. این کار ممکن است باعث شود آرایشتان ۱۰ ثانیه بیشتر طول بکشد اما قطعاً ارزشش را دارد.

 

6. ریملتان را اشتباه نگه می دارید!
اگر از روش مناسب برای ریمل زدن استفاده نکنید، ممکن است مژه هایتان شبیه تار عنکبوت شود. باید ریمل را از پایه مژه بزنید و سپس برس ریمل را از آنجا رو به بالا بلغزانید. اگر قسمت بالای ابروها ریمل بهم چسبیده بود یا خیلی ریمل استفاده کردید و یا درست ریمل را به آن سمت نلغزاندید، سریع وارد عمل شده و قبل از خشک شدن ریمل قسمت های توده شده و بهم چسبیده را برس بزنید.

7. خط چشمتان نا مساوی است!
بهترین روش برای خط چشم های متقارن: تمرین مستمر. آرایشگران حرفه ای توصیه می کنند خط چشم مایع را با ژله ای یا کرم عوض کنید چون برس زاویه دار شکلی افقی دارد، و میزان خطای شما را در کشیدن خط چشم کاهش می دهد. به جای اینکه از همان بار اول با انواع خط چشم های سخت شروع کنید، شکل های ساده تر را تمرین کنید تا کم کم اعتماد بنفستان برای این کار افزایش یابد.

 

8. در سایه چشمتان فقط از یک رنگ استفاده کردید!
استفاده از یک سایه تک رنگ برای سایه چشم مناسب نیس، خصوصاٌ اگر از رنگ مشکی برای پایه استفاده کنید.اضافه کردن دو رنگ شاید به ظاهر خیلی کار ببرد اما در واقع موجب صرفه جویی در وقتتان میشود.  برای مثال اگر ابتدا با قهوه ای روشن شروع کنید و بعد با قهوه ای متوسط و سپس مشکی، زحمت شما برا آرایش چشمهایی خیره کننده کمتر میشود.

 

 

خطاهای آرایشی که چهره شما را خسته نشان می دهند (قسمت دوم)Reviewed by سه رخ on Apr 13Rating: 4.5خطاهای آرایشی که چهره شما را خسته نشان می دهند (قسمت دوم)در این مقاله قصد داریم بخش دوم از خطاهای آرایشی که موجب میشوند چهره شما خسته به نظر برسند و شادابی و طراوت همیشگی را نداشته باشند بررسی کنیم و راه حل های رفع دسته از خطاها را بیشتر بشناسیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *