ترمیم ترک پا
چگونه ترک پاهایمان را در خانه ترمیم کنیم؟
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۶
عادت های اشتباه زیبایی کدامند
عادت های اشتباه زیبایی – قسمت دوم
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۶

خطاهای آرایشی که چهره شما را خسته نشان می دهند (قسمت سوم)

خطاهای آرایش (قسمت سوم)

زیبایی

خطاهای آرایشی که چهره شما را خسته نشان می دهند (قسمت سوم)

9. رژ لبتان می چکد!
هنگامی که غذا می خورید، حرف می زنید و یا چیزی می نوشید، روی رژ لبتان تأثیر می گذارند. خط لب بسیار مهم است چون موم آن مانع از چکه کردن رژ لب به طرف پایین می شود. به توصیه آرایشگراهای عزیز از خط لب مانند سدی در برابر رژ لب استفاده کنید تا به اطراف دهانتان چکه نکند.

10. ریملتان کهنه شده است!
اگر از عمر ریملتان بیشتر از یک تا سه ماه می گذرد، دوران اوج خودش را سپری کرده و احتمال اینکه خرده های خشک شده آن را روی گونه های خود ببینید زیاد است. حتی اگر از یک ریمل تازه هم استفاده می کنید ابتدا مژه ها را با یک پرایمر خوب چرب کنید و سپس ریمل بزنید تا از خشک شدن موهای مژه جلوگیری کند.

 

11. ریملتان ذوب می شود !
پوست اطراف چشم ها چربی خاصی ترشح می کند، که باعث ذوب شدن ریمل و ایجاد لکه روی پلک ها می شود. بهتر است برای دور چشم از پودر کانسیلر استفاده کنید، تا جلوی انتقال این رنگدانه ها گرفته شود. پودر مانند یک سد عمل می کند و چربی را سر جای خود نگه می دارد. آرایشگران با تجربه توصیه می کنند از ریمل هایی که به شدت مشکی هستند خودداری کنید، چون احتمال ذوب شدنشان زیاد است.

 

12. ابرو خود را برهنه رها می کنید !
ابروها نقش مهمی را در صورت ایفا می کنند. اگر قصد دارید چشمها و صورتتان را کامل آرایش کنید نباید از ابروها غفلت کنید. برای اینکه از ناقص جلوه کردن آرایشتان جلوگیری کنید از پودر یا موم رنگی در ابروها استفاده کنید.این کار موجب جذابیت چشمان شما خواهد شد.

 

خطاهای آرایشی که چهره شما را خسته نشان می دهند (قسمت سوم)Reviewed by سه رخ on Apr 26Rating: 4.5خطاهای آرایشی که چهره شما را خسته نشان می دهند( قسمت سوم)در این مقاله قصد داریم بخش سوم از خطاهای آرایشی که موجب میشوند چهره شما خسته به نظر برسند و شادابی و طراوت همیشگی را نداشته باشند بررسی کنیم و راه حل های رفع این گونه خطاها را بیشتر بشناسیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *