علل آفتاب سوختگی مو
آفتاب سوختگی مو
فروردین ۳۱, ۱۳۹۶
رهایی از بوی بد دهان
روش های مفید برای رهایی از بوی بد دهان
فروردین ۳۱, ۱۳۹۶

ریباندینگ مو

صافی دائمی موها

ریباندینگ مو

ریباندینگ مو

ریباندینگ یا صافی دائمی مو چیست؟
ریباندیگ روشی ژاپنی جهت صاف کردن دائمی موهاست یعنی تا زمانی که ریشه ها رشد کنند مو کاملاً صاف باقی می ماند. این روش بیشتر به اشخاصی توصیه میشود که قصد دارند موهایی صاف داشته باشند. اما برای افرادی که صرفاً تمایل دارند موهای خشک و زبر خود را درمان کنند در عین حالت موج دار موهای خود را حفظ نمایند، کراتینه احیاء توصیه می گردد. پس توجه داشته باشید ریباندینگ یک نوع صافی دائمی مو است که پس از انجام آن باید با مدل موی فر و حالت دار خود خداحافظی کنید.

مواد صافی مو یا همان ریباندینگ در سه شماره در بازار عرضه میشود :

✨ مواد صافی مو شماره صفر برای موهای خیلی فر و وز اما بدون رنگ و دکلره

✨ مواد صافی مو شماره یک برای موهای فر اما رنگ شده ای که سالم میباشد

✨ مواد صافی مو شماره دو برای موهایی که بر اثر رنگ یا دکلره وز  و خشک شده اند و نسبت به دو شماره قبلی از میزان صاف کنندگی کمتری برخوردارند.

در آرایشگاه به کمک این مواد و با استفاده از اتوی مو موهای فر و وز را می توان صاف و یکدست کرد. ریباندینگ یکی از روش های نوین و پیشرفته جهت صاف کردن دائمی مو است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. آرایشگران این روش را به کسانی پیشنهاد می کنند که موهای آسیب دیده و وز دارند و تمایل دارند موهای خود را صاف کرده و به آن ها جانی دوباره ببخشند. انجام ریباندینگ در آرایشگاه به راحتی میسر است اما مراقبت های خاصی نیز بعد از پیاده کردن این روش بر روی موها باید انجام داد.

ریباندینگ موReviewed by سه رخ on Apr 20Rating: 4.5ریباندینگ مودر این مقاله قصد داریم شما را با مفهوم ریباندینگ مو آشنا کرده و مواد مصرفی جهت انجام این فرآیند را بر روی موی سر معرفی کنیم.

4 دیدگاه ها

  1. سوما گفت:

    مواد ریباندینگ چه مارکی خوبه؟ من هرچی در مورد ریباندینگ سرچ میکنم اسم سایت شما هست.میشه لطفا منو راهنمایی کنید؟

  2. آرتمیس گفت:

    هر چی از خوبی این روش بگم کم گفتم انقدر من از موهام ناراضی بودم وز شده و نامرتب نمیشد شونه کرد اما با این روش موهام عالی شده

  3. خانم رحمانی گفت:

    چه روش خوبیه واقعا خیلی عالیه . همیشه رویای صافی مو داشتم که خداروشکر با این روش میشه موها رو کاملاً صاف کرد

  4. رامونا گفت:

    وای چه موهاش لخت خوشگل شده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *