مهم ترین نکات آرایشگاه داماد
نکات آرایشگاه داماد – قسمت اول
خرداد ۲۴, ۱۳۹۶
پیگمنتر یا اجرا کننده میکروپیگمنتیشن
پیگمنتر یا اجرا کننده میکروپیگمنتیشن
خرداد ۲۴, ۱۳۹۶

مراحل فرنچ ناخن

مراحل فرنچ ناخن

فرنچ ناخن

مراحل فرنچ ناخن

به گفته متخصصین زیبایی در آرایشگاه شما می‌توانید خودتان به تنهایی در ۸ مرحله ناخنهایتان را فرنچ کنید آن هم به شکلی فانتزی! برای همه ما که لاک زدن ناخنها را در جشنهای مدرسه ابتدایی یاد گرفته بودیم، این آموزش، ارزش خواندن دارد. هرچند قطعا زمان و مکان برای به خود رسیدن در آرایشگاه وجود دارد اما پرداخت هزینه برای یک مانیکور حرفه‌ای در هر ماه می‌تواند هزینه هنگفتی شود.

فرنچ مانیکور بی نقص
یک پایه صورتی کمرنگ و نوک سفید ،پرطرفدارترین فرنچ است که، باور کنید یا نه، یکی از درخواستهای متداول در همه آرایشگاه هاست. حتی در فرانسه بر این باورند که این یک نو‌‌آوری آمریکایی است، اما به این مدل ناخن “فرنچ” می‌گویند.حالا خوشبختانه با همه پیشرفتها در زمینه ناخن، می‎توانید به سادگی، در حالی که به راحتی در خانه خود هستید، با کیفیت آرایشگاه به دستان خود رسیدگی کنید. یک کیت فرنچ از فروشگاه لوازم آرایش محله‌تان بخرید برای ماندگاری بیشتر چند لاک صورتی خالص و سفید تهیه کنید تا خودتان بتوانید به تنهایی آن را انجام دهید. ما مراحل ساده‌ای که هر کس می‌تواند انجام دهد را اینجا آورده‌ایم.

  •  ناخنهای خود را کوتاه کنید
    با کوتاه کردن ناخنها به اندازه دلخواه شروع کنید. دقت کنید همه یک اندازه باشند. و به خاطر داشته باشید: برای فرنچ کردن، هرچه بلندتر باشند بهتر است.
  •  به ناخنهای خود شکل دهید
    شکلی که می‌خواهید به ناخنها بدهید (گرد یا مربعی). سپس یک سوهان ناخن بردارید و شروع کنید.
  •  ناخنها را مرطوب کنید
    اگر واقعا می‌خواهید تجربه اسپا را در خانه انجام دهید، دستهای خود را در یک کاسه آب گرم قرار دهید و بگذارید برای ۱ یا ۲ دقیقه مرطوب شوند. بعد پوشر (عقب راننده کوتیکول) و یا چوب پرتقال را بردارید و به آرامی کوتیکول‌ها را به عقب فشار دهید. از سر دیگر پوشر برای پاک کردن جرم و آلودگی زیر ناخن استفاده کنید.
  •  براق و آماده کردن برای لاک
    اکنون، قبل از اینکه اولین لایه لاک را بزنید، روی ناخنها را براق کنید تا برای لاک زدن آماده شوند. برای این کار روغن کوتیکول را روی ناخنهای خود بزنید.
  •  اولین لایه پایه را بزنید
    دیگر برای اولین لایه پایه آماده‌اید. یک لایه نازک از لاک صورتی را بزنید و چند دقیقه صبر کنید تا ناخنهایتان خشک شوند. برای ژل ناخن، آنها را به مدت ۴۵ ثانیه و نه بیشتر، زیر نور LED نگه دارید. این مرحله را برای لایه دوم تکرار کنید و قبل از ادامه کار، اجازه دهید ناخنهایتان خشک شوند.
  •  برچسب فرنچ بزنید
    وقتی رنگ پایه خشک شد، برچسبهای فرنچ را بچسبانید تا نوک سفید بی نقصی به دست بیاورید. ندارید؟ خیلی خوب. در این صورت مرحله بعدی را باید با تمرکز بیشتری انجام دهید. یا از برچسبهای لوازم اداری برای تکمیل کردن فرنچ خود استفاده کنید.
  •  سر ناخنها را سفید کنید
    با لاک سفید خود، به آرامی سر ناخن خود را سفید کنید (انگار دارید یک لبخند برعکس یا صورت غمگین می‌کشید). چند دقیقه صبر کنید تا لاک خشک شود. برای ژل ناخن ۴۵ دقیقه صبر کنید تا خود را بگیرد. این مرحله را یک بار دیگر تکرار کنید و اجازه دهید خشک شده یا خود را بگیرد.
  •  برچسبها را برداشته و مهر و موم کنید
    برچسبها را برداشته و یک لایه برق ناخن بزنید. چند دقیقه صبر کنید تا این لایه هم خشک شود (یا ۴۵ زیر نور بماند تا خود را بگیرد). هورا، شما خودتان ناخنهایتان را فرنچ کردید!
مراحل فرنچ ناخنReviewed by سه رخ on Jun 14Rating: 4.5مراحل فرنچ ناخندر این مقاله میخواهیم مراحل فرنچ ناخن را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. شادی گفت:

    وای چقدر عالی بود مرسی من همیشه مشکل داشتم خودم توی خونه ناخن هامو فرنچ کنم اما با این روشی که گفتین حالا میتونم توی خونه ناخنامو فرنچ کنم. ممنونم از سایت خیلی خوبتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *