روش های رفع خشکی ریمل
با ریمل خشک شده چه کنیم؟
فروردین ۲۹, ۱۳۹۶
چطور مو های خاکستری زیبا داشته باشیم؟
چطور مو های خاکستری زیبا داشته باشیم؟
فروردین ۳۰, ۱۳۹۶

سولاریوم

تعریف سولاریوم

سولاریوم

سولاریوم

دنیای مد بلاهای بسیاری را بر سر مردم آورده است، یکی از آن ها سولاریوم می باشد.
سولاریوم دستگاهی است برای برنزه ‌کردن پوست که طی چند سال اخیر وارد کشورمان شده و طرفداران پر و پا قرصی را نیز پیدا کرده که روز به روز به تعداد این دستگاه‌ها در سالن‌های زیبایی و استخر‌ها اضافه می گردد. با وجود اینکه صاحبان این مراکز آسیب‌های پوستی ناشی از این دستگاه را میدانند اما با تبلیغات خاص به مشتریان خود اطمینان می‌دهند که دستگاه‌هایشان از نوع پیشرفته و بی‌خطر است در حالی که در بسیاری از این مراکز، عینک‌های ایمنی مربوطه به تعداد لازم در اختیار مشتریان قرار نمی گیرد.
دستگاه سولاریوم شامل یک تخت است که در دیواره‌های آن لامپ‌های اشعه ماورای بنفش UV تعبیه شده و زمانی که بدن درون آن قرار می‌گیرد، درب دستگاه که حاوی لامپ‌های مشابه است به صورت کامل بسته می‌شود، در واقع اتاقک سولاریوم شامل یک تشک خورشیدی است که در آن لامپ‌های اشعه ماورای بنفش از نوع UVA و UVB قرار داده شده‌ و از بالا و پایین، این اشعه ها به بدن می تابد.
دختران معمولاً در سنین پایین‌تر، علاقه بیشتری به استفاده از سولاریوم دارند در حالی که بعد‌ها در سنین بالا‌تر علاوه بر اینکه دچار بیماریهای خطرناک پوستی خواهند شد، زیبایی خود را نیز از دست میدهند.

سولاریومReviewed by سه رخ on Apr 18Rating: 4.5سولاریومدر این مقاله قصد داریم شما را با برنزه کردن به روش غیرطبیعی به نام سولاریوم آشنا کنیم و نحوه عملکرد آن را بر روی پوست بدن بررسی کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *