جدیدترین رژ گونه آرایش صورت
رژ گونه تان را خوش رنگ انتخاب کنید
دی ۱۳, ۱۳۹۵
مدل مو عروس
موی زیبا عروس
دی ۱۴, ۱۳۹۵

آرایشگاه و سالن زیبایی

بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی

آرایشگاه و سالن زیبایی

آرایشگاه و سالن زیبایی :

      خدا خودش همیشه گفته زیبایی را دوست دارد و انسان را در اوج زیبایی خلق کرده است. پس زیبا دوستی و زیبا جویی جزو ذات انسان است. امروزه نیز، آراستگی و زیبایی بصورت یک اصل برای همه مردم مطرح شده است. یکی از مراکزی که میتواند زیبایی را به انسانها در کمترین زمان و بدون دردسر هدیه کند ، آرایشگاه و سالن زیبایی است. خوشبختانه همه از این مقوله استقبال میکنند و همین امر باعث شده که تنوع و تعدد و پراکندگی آرایشگاه و سالن زیبایی بوجود بیاید. امتخصصین آرایشی و زیبایی بقدری هنرمند شدن و بدنیال یادگیری و به روز کردن اطلاعات و مهارت آرایشگری هستند که الان سالن زیبایی تخصصی برای هر شاخه از هنر آرایش وجود دارد. مثلا سالن تخصصی آرایش صورت ، مراکز تخصصی کاشت و طراحی ناخن، مراکز اکستنشن مژه و مو، سالن اپیلاسیون ، سالن تخصصی رنگ و کوتاهی مو  و حتی سالن تخصصی عروس و داماد.

     آرایشی مناسب و معقول است که مناسب سن ، مکان و زمان و موقعیت اجتماعی باشد و بتواند عیب ها را بپوشاند. مهم نیست چه سالن آرایشی را انتخاب کرده اید، یا اینکه این آرایشگاه در چه منطقه ای از شهر واقع است. مهمترین نکته در انتخاب آرایشگاه، دریافت بهترین سرویس، و بهداشت وسایل و محیط سالن است. صاحبان بهترین آرایشگاه های دنیا علاوه بر کیفیت خدمات، امکانات رفاهی و راحتی فضای آرایشگاه را از دلایل اصلی موفقیت خود می دانند.

بهترین آرایشگاه زنانه کدام است؟

     همیشه در جمع خانمها بحث در مورد اینکه " بهترین آرایشگاه زنانه کدام است ؟ " وجود دارد. حال بنظر شما بهترین آرایشگاه، باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  • امروزه به دلیل مشغله زیادِ زندگی ، ترافیک شهری ، نزدیک بودن آرایشگاه به محل زندگی یا محل کار، نکته ای است که اکثر خانم ها به راحتی از آن نمی گذرند. چون علاقه زیاد به آرایش و تنوع زیبایی در مقابل نبود وقت کافی برای رسیدگی به امور زیبایی همیشه وجود دارد.
  • ولی خوب بحث سرویس دهی و امکانات آرایشگاه شاید گاهی الویت داشته باشد. یکی از مهم ترین نکات برای انتخاب آرایشگاه یا آرایشگر، داشتن تجربه عملی آرایشگری است، زیرا تمام مهارت ها با تجربه آموزش داده می شود،و ما همیشه به آرایشگرهای تازه کار توصیه میکنیم که فقط با تمرین این مهارت، می توانند مشتریهای زیادی پیدا کنند.
  • یکی دیگر از مواردی که ما یک آرایشگاه را انتخاب میکنیم مسله رعایت بهداشت و نکات ایمنی است. به دلیل تماس با وسایل آرایشی آلوده و استریل نشده یا حوله های آلوده احتمال مبتلا شدن به انواع بیماری، مخصوصا بیماری های پوستی وجود دارد. باید حتماً اصول بهداشتی پایه درهر آرایشگاه رعایت شود. هرگز به آرایشگاه یی که یک حوله را برای چند مشتری استفاده می کنند، اعتماد نکنید. دقت داشته باشید هر نوع وسیله ای که آرایشگر با آن مو را کوتاه و مرتب می کند( شامل قیچی، شانه، برس و ماشین ریش تراش) باید قبل از مصرف کاملا استرلیزه شود. یا مثلا آرایشگر باید پیش از شروع اصلاح، نخ را با الکل ضدعفونی کرده و بعد از پایان کار هم برای کاهش التهاب پوست مشتری، از پماد اکسید روی استفاده کند. و یا نوارهای اپیلاسیون باید یکبار مصرف و کاملا بهداشتی باشند. موم یی که آرایشگر برای هر مشتری استفاده میکند، باید مخصوص همان مشتری باشد و مشتری قبلی یا بعدی از ان استفاده نکند. همچنین تختی که قرار است روی آن دراز بکشید باید تمیز باشد و با حوله یکبار مصرف پوشیده شده باشد. این حوله ها هم باید بعد از پایان هر مشتری تعویض شوند.
آرایشگاه و سالن زیباییReviewed by Pantea Paydar on Jan 3Rating:

5 دیدگاه ها

  1. یاسی خانم گفت:

    توی بحث توانایی آرایشگر انقدر بحث تبلیغات مطرح شده که آدم نمیدونه به کار کی اعتماد باید بکنه

  2. الی گفت:

    فکر کنم بهداشت ماهانه سر میزنه به آرایشگاه ها

  3. sanaz گفت:

    behdasht chera gir nemide?

  4. مریم گل گفت:

    آرایشگاه های ایران خیلی پیشرفت دارن میکنن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *