کرم تقویت کننده ناخن
کرم گیاهی تقویت ناخن
اسفند ۲۳, ۱۳۹۶
تقویت کننده طبیعی ناخن
تقویت ناخن
اسفند ۲۴, ۱۳۹۶

سفید کردن سر ناخن

روش های سفید کردن سر ناخن

سفید کردن سر ناخن

سفید کردن سر ناخن

شاید برای شما هم این سوال پیش امده باشد که چرا سر ناخن های بعضی افراد نسبت به ناخن دیگران سفیدتر است؟ دلیل این سفیدی گاهی اوقات به ساختمان ناخن فرد بستگی دارد. اما روش های جالب و کاملا طبیعی و خانگی برای سفید کردن ناخن ها در منزل وجود دارند که در این مطلب به شما آموزش می دهیم. 
۱. مسواکی را که برای کار دیگری از ان استفاده نمی کنید را برداشته و مقداری خمیر دندان سفید کننده روی آن بزنید. سپس ناخن ها را همچون شستن دندان مسواک بکشید! سپس دست ها را شسته و مجددا مسواک بزنید. برای گرفتن نتیجه ی ماندگار هفته ای یکبار این کار را تکرار کنید.
۲. چند گوش پاک کن را به پرواکسید هیدروژن ۳٪ آغشته کرده و روی ناخن ها بزنید و اجازه دهید خشک شود. دقت کنید پرواکسید با پوست برخورد نکند.
۳. دو قرص تمیز کننده ی دندان مصنوعی را در کاسه ی کوچکی از آب حل کرده و ناخن ها را در این محلول به مدت ۵ دقیقه بخیسانید. برای دریافت نتیجه ی مطلوب هفته ای یکبار این کار را تکرار نمایید.
۴. در یک کاسه ی کوچک، یک قاشق سوپ خوری پرواکسید هیدروژن و ۳ قاشق سوپ خوری جوش شیرین را باهم ترکیب کرد تا شکلی خمیری به خود بگیرد. با گوش پاک کن اندازه ی مناسبی از این خمیر را زیر و روی سطح ناخن زده و اجازه دهید به مدت ۳ تا ۵ دقیقه روی ناخن ها بماند و سپس ناخن ها را بشویید.. هفته ای یک بار این کار را تکرار کنید.
۵. لیمو ترشی را برش زده و برش ها را در کاسه ی محتوی آب گرم بریزید. ناخن ها را به مدت ۵ دقیقه در آب و لیمو بخیسانید. همچنین می توانید گوش پاک کنی را به آب لیموی غلیظ آغشته کرده و روی ناخن ها بمالید. اگر زخم باز در انگشتان خود دارید از این روش استفاده نکنید. 

سفید کردن سر ناخنReviewed by سه رخ on Mar 15Rating: 3.0سفید کردن سر ناخنبرای سفید کردن سر ناخن ها روش های طبیعی و خانگی زیادی وجود دارد که به سفید شدن ناخ نها کمک کرده و مانع از آسیب دیدن آن ها می شود. در این مقاله این روش ها را به شما اموزش می دهیم.

برای سفید کردن سر ناخن ها روش های طبیعی و خانگی زیادی وجود دارد که به سفید شدن ناخ نها کمک کرده و مانع از آسیب دیدن آن ها می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *