لایه بردار پوست با انجیر
اسکراب خانگی انجیر
فروردین ۲۰, ۱۳۹۷
بهترین راه ترمیم اکستنشن
ترمیم اکستنشن
فروردین ۲۱, ۱۳۹۷

چند بار صورتم را بشویم؟

تعداد دفعات شستشوی صورت

چند بار صورتم را بشویم؟

چند بار صورتم را بشوییم؟

          صورت خود را دو بار در روز بشویید. شستن صورت شما فوق العاده مهم است زیرا خاک، روغن، باکتری ها و آثار آرایش را پاک می کند که روی پوست شما نشسته است. بهترین حالت برای شستن صورت، شستشو دو بار در روز - یک بار در صبح برای تمیز کردن هر روغن که در شب بر روی صورت جمع شده است، و یک بار در شب برای حذف هر گونه خاک و آرایش از روز. اگر از آرایش استفاده نکنید ممکن است لازم نباشد چهره خود را دو بار در روز بشویید.

* قبل از شروع شستشو، موهای خود را پشت سر ببندید تا  به تمام لبه های صورت دسترسی داشته باشید.

* برای تمیز کردن صورت خود، آب گرم را به آرامی به صورت خود بپاشید. آب داغ می تواند باعث شود پوست صورت شما بیش از حد خشن و خشک شود، اما آب گرم مناسب است و کمک میکند تا منافذ پوست باز شود.

* مقداری پاک کننده آرایشی را در دستان خود قرار دهید و انگشتان دست خود را با استفاده از حرکات ملایم و دایره ای به چهره خود یزنید. از بالا شروع کنید و پایین ادامه دهید، از چانه خود شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که کل صورت و گردن خود را پاک کنید.

* در شستن صورت تان، توجه بیشتری به چروک ها و شکاف چهره خود، مانند چروک در لبه بینی بکنید. ممکن است آلودگی ها آنجا جمع شده باشند.

* چهره خود را با آب سرد بشویید (برای بسته شدن حفره ها) . با یک حوله پاک به آرامی صورت خود را خشک کنید ( بدون مالش بیش از حد خشن بر روی پوست شما). یا - حتی بهتر - اجازه دهید چهره شما به طور طبیعی خشک شود.

چند بار صورتم را بشویم؟Reviewed by سه رخ on Apr 9Rating: 3.0چند بار صورتم را بشویم؟ پاکسازی و شستن صورت در طول روز باید به صورت دوبار انجام گیرد تا پوست از انواع آلودگی های تمیز شده و آسیبی نبیند. در این مقاله تعداد دفعات شستشوی صورت را به شما آموزش می دهیم.

پاکسازی و شستن صورت در طول روز باید به صورت دوبار انجام گیرد تا پوست از انواع آلودگی های تمیز شده و آسیبی نبیند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *