بهترین فرمول رنگ ابرو روشن
فرمول رنگ ابرو روشن
اسفند ۲۰, ۱۳۹۶
آموزش بافت مو
مدل بافت مو
اسفند ۲۰, ۱۳۹۶

ضرر کلر آب استخر برای مو

معایب کلر برای مو

ضرر کلر آب استخر برای مو

ضرر کلر آب استخر برای مو

   بسیاری از خانم ها برای شادابی و ایجاد  حس ارامش به ورزش شنا می پردازند. اما شنا کردن روزانه در آب کلر دار موجب خشکی موها خواهد شد و می‌ تواند موها را با مشکلات بسیاری همچون شکستن موها، ژولیدگی زیاد و ظاهر تیره و غیرشفاف روبرو سازد. جهت برطرف کردن کلر موجود آب باید روزانه از شامپو استفاده کنید و البته موارد زیر نیز می‌تواند مؤثر باشد:
- سعی کنید از شامپوهای ملایم مخصوص موهای خشک و آسیب‌ پذیر استفاده نمایید و بیشتر از روزی یک بار موها را شامپو نزنید. بعد از شامپو کردن به طور کامل موها رابشووید تا هیچ اثری از شامپو در موها باقی نماند.
- پس از هر شامپو کردن موها از نرم‌ کننده موها استفاده نمایید؛ زیرا موجب ایجاد یک لایه نازک روی مو شده و از خشکی موها جلوگیری خواهد کرد؛ به علاوه موجب افزایش درخشندگی موها شده و شانه کردن موها را آسان‌ تر می‌ سازد.
- موها را با شانه‌ای که فاصله دندانه‌ های آن زیاد و نوک آنها گرد است به آرامی شانه بزنید. هرگز موهای خیس را برس نزنید. در‌هم رفتگی موها را با شانه کردن ملایم از نوک مو به طرف ریشه آن برطرف ساخته و موها را به هیچ وجه نکشید.
- از یک مدل موی ساده و کوتاه که کمترین دستکاری را احتیاج دارد استفاده نمایید. اگر تمایل دارید موهای خود را رنگ کنید یا با روش های شیمیایی صاف ‌کنید برای به حداقل رساندن صدمه به موها حتما کار به به یک فرد با تجربه بسپارید موهای آسیب‌ دیده در اثر مواد رنگ یا دکلره، بیشتر و سریع‌ تر دچار صدمه و آسیب خواهند شد.
- بعضی‌ از افراد عادت دارند هر روز برای خشک کردن سریع‌تر موهای خود پس از خروج از استخر یا حمام از سشوار استفاده نمایند. جالب است بدانید خشک کردن موها به وسیله سشوار، به شرط آنکه از حرارت کم یا بدون حرارت و با سرعت وزش پایین باشد، حتی اگر روزانه مورد مصرف قرار گیرد به موها‌ آسیبی نخواهد رسید. باید سشوار را در فاصله 15 تا 30 سانتی‌ متری موها گرفته و جریان باد را روی موها متمرکز نمایید. برای جلوگیری از سوختن پوست سر، سشوار را مدت طولانی روی یک قسمت خاص سر نگه ندارید. مواظب باشید موها را بیش از اندازه خشک نکنید زیرا موها برای نرمی احتیاج به رطوبت بیشتری دارند.

ضرر کلر آب استخر برای موReviewed by سه رخ on Mar 11Rating: 3.0ضرر کلر آب استخر برای مواستخر و شنا شاید برای پوست و شادابی آن مفید باشند اما کلر موجد در آب می تواند به موها آسیب برساند و آن ها را سست کند. در این مقاله روش های مقابله با ضرر دکلره بررسی می کنیم.

استخر و شنا شاید برای پوست و شادابی آن مفید باشند اما کلر موجد در آب می تواند به موها آسیب برساند و آن ها را سست کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *