رنگ ابرو
نکات رنگ ابرو
فروردین ۴, ۱۳۹۷
آرایش مناسب پوست تیره
آرایش با لباس طلایی برای پوست تیره
فروردین ۴, ۱۳۹۷

ترفندهای عطر زدن زنان

ماندگاری بودی عطر

ترفندهای عطر زدن زنان

ترفندهای عطر زدن زنان

   جدا از انتخاب صحیح عطر، استراتژی های خاص در رابطه با زمان و مکان استفاده از عطر وجود دارد که روی اثر بخشی بوی عطر و ماندگاری آن تاثیر بسیاری دارد و این ها همان مواردی هستند که این خانم ها هنگام استفاده از عطر رعایت می کنند. اکنون بیایید در ابن مطلب سعی داریم ترفندهای ماندگاری عطر زنان را به شما آموزش دهیم.
- آن ها عطرهای قوی انتخاب می کنند.
   قطعا هیچ کدام از عطرها بوی یکسانی ندارند. عطرهای مرکبات خیلی زود از بین خواهند رفت اما عطرهای تند و چوبی مثل چوب صندل ماندگاری بیشتری دارند. بنابراین اگر ماندگای عطر برای شما اهمیت زیادی دارد سعی کنید عطرهای تند را هنگام خرید انتخاب نمایید.
- آن ها چند لایه عطر استفاده می کنند. 
   بیشتر عطرهای مورد علاقه افراد از ژل شستشو گرفته تا لوسیون بدن و روغن بدن رایحه متفاوتی دارند. هنگامی که خانم ها چند تا از این محصولات را با هم استفاده می کنند بدن آن ها عطرهای مختلفی به خود گرفته و در تمام روز همراه آن ها می ماند.
- آن ها می دانند عطر را روی کدام قسمت از بدن استفاده کنند. 
   هنگام استفاده از عطر فراتر از مچ دست رفته  و روی قسمت های گرم بدن مثل شکم، سینه، پشت زانو و پشت گوش ها اسپری کنید. حرارت این قسمت های بدن موجب می شود بوی عطر بیشتر شده و نت میانی و نت پایه آن کاملا بیرون بزند.
- آن ها عطر را روی پوست نمی مالند.
   بیشتر ما طبق عادت بعد از این که عطر را روی مچ دست می زنیم، مچ هر دو دست را به هم می مالیم. این کار موجب کم شدن بوی عطر شده و ماندگاری آن را از بین می برد.
- آن ها می دانند که چه زمانی از عطر استفاده کنند.
   بهترین زمان استفاده از عطر بعد از حمام و درست زمانی است که بدن مرطوب است. رطوبت، بوی عطر را روی پوست حفظ خواهد کرد. این کار مانع لکه دار شدن لباس یا تیره شدن جواهرات نیز خواهد شد.
- آن ها پوست را مرطوب نگه می دارند.
   قبل از استفاده از عطر پوست را با کرم مرطوب کننده مرطوب نمایید. پوست خشک عطر را به خود جذب کرده و باعث سریع تر از بین رفتن عطر می گردد. پوست مرطوب موجب افزایش ماندگاری عطر خواهد شد.
- آن ها از عطر به خوبی نگهداری می کنند.
   مولکول های عطر اگر در معرض رطوبت و گرما باشند زود از بین خواهند رفت. بنابراین سعی کنید عطرها را داخل حمام نگهداری نکنید و همیشه در مناطق خشک و خنک نگهداری کنید. به عنوان مثال بالای کمد یا روی میز آرایش.
- آن ها در طول روز عطر استفاده می کنند.
   هر وقت قرار بود زمان زیادی بیرون از خانه باشید (به عنوان از محل کار می خواهید به یک قرار ملاقات بروید.) سعی کنید یکی از عطرهای مورد علاقه خود را همراه خود داخل کیف داشته باشید تا بتوانید از آن در طول روز استفاده نمایید.

ترفندهای عطر زدن زنانReviewed by سه رخ on Mar 24Rating: 3.0ترفندهای عطر زدن زنانبسیاری از خانم ها هنگام خرید عطر و استفاده از آن ها نکاتی را رعایت می کنند که موجب ماندگاری و افزایش بوی عطر در آن ها خواهد شد. در این مقاله این نکات را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها هنگام خرید عطر و استفاده از آن ها نکاتی را رعایت می کنند که موجب ماندگاری و افزایش بوی عطر در آن ها خواهد شد.

2 دیدگاه ها

  1. شراره گفت:

    عالی عالی خیلی خوب بود این یکی

  2. سومی گفت:

    خانن ها حتما باید حواسشون به عطر زدن باه چون نحوه عطر زدن روی ماندگاریش بسیار تاثیر داره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *