لوازم آرایشی ارگانیک
دلایل استفاده از لوازم آرایشی گیاهی
فروردین ۱۵, ۱۳۹۷
سی سی کرم (cc Cream)
سی سی کرم (cc Cream)
فروردین ۱۵, ۱۳۹۷

عطر مناسب برای مهمانی

انتخاب عطر مناسب

عطر مناسب برای مهمانی

عطر مناسب برای مهمانی

برای انتخاب عطر و ادکلن ابتدا باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

الف. یک عطر سبک و تازه که سال‌ ها انتخاب شما بوده، انتخاب می کنید.

ب. جدیدترین عطر یا ادکلن زنانه‌ ای که در موردش شنیده‌اید، انتخاب می کنید.

ج. یک رایحه مخصوص به خود دارید، ادلکن یا عطر منحصر به فردی را انتخاب می‌کنید که یک نت ویژه داشته باشد و در واقع دیگران شما را با آن بشناسند.

د. یک ادلکن کوچک داخل کیف خود می‌گذارید و وسط مهمانی ادکلن خود را تمدید می‌ کنید، رایحه شما آن چیزی است که بیشتر اوقات با آن احساس راحتی می کنید.
- اگر بیشتر جزء الف هستید:
   هیچ چیز نمی‌ تواند جایگزین یک رایحه سبک و ملایم باشد، احتمالا شما جزء آن دسته از افراد هستید که ترجیح می‌ دهند بعد از ظهر یک روز تعطیل را با دوستان صمیمی یا فامیل در یک مهمانی ساده و دوستانه بگذرانند. سلیقه شما، زنانگی خاصی در خود دارد، پس توصیه می کنیم سراغ رایحه‌ هایی با نت‌ها گل و مرکبات بروید.
- اگر بیشتر جزء ب هستید:
   شما جزء افرادی هستید که واقعا به مد علاقه‌مند هستند و احتمالا به هیچ مهمانی، نه نمی‌گویید! پس به احتمال زیاد در کشو عطر و ادکلن‌ های شما رایحه‌ های مختلف گرم و سرد و عطرهایی مناسب با فصل‌های مختف پیدا خواهد شد. 
- اگر بیشتر جزء ج هستید:
   کمد شما مجموعه‌ ای از لباس‌ های منحصربه فرد، خوش دوخت و متناسب با سبک‌ شما است، یک سبک کلاسیک و متواضع و در عین حال منحصر به فرد و جذاب! پس یک رایحه برپایه گل و چوب را انتخاب نمایید، یک رایحه همیشگی و ماندگار با ترکیبی از شکوفه‌ های پرتقال و گل رز.
- اگر بیشتر جزء د هستید:
   شما غرق در لذت رنگ‌ های شاد و خلاق می باشید، شاید سایه رنگ‌ های مختلف و رژ لب‌ های درخشان نظر شما را جلب کند و بخواهید با هر تکه از لباس، آرایش و عطر خود به دیگران انرژی مثبت دهید. پس عطر و ادکلن زنانه‌ ای که انتخاب می‌کنید هم باید یک هویت شیطنت آمیز و گرم داشته باشد.

عطر مناسب برای مهمانیReviewed by سه رخ on Apr 4Rating: 3.0عطر مناسب برای مهمانی برای انتخاب عطر مناسب برای مهمانی ها ابتدا باید علایق خود و شخصیت خود را بشناسید تا عطری که انتخاب می کنید نشانه ای قوی از شما باشد. در این مقاله نحوه انتخاب عطر مناسب برای مهمانی را به شما آموزش می دهیم.

برای انتخاب عطر مناسب برای مهمانی ها ابتدا باید علایق خود و شخصیت خود را بشناسید تا عطری که انتخاب می کنید نشانه ای قوی از شما باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *