بهترین زمان دوش شب
زمان دوش شب
تیر ۴, ۱۳۹۶
انواع رمیل رنگی با توجه به رنگ چشم ها
انواع ریمل رنگی
تیر ۵, ۱۳۹۶

علل ایجاد خطوط روی پوست

دلایل ایجاد خطوط بر روی پوست بدن

علل ایجاد خطوط بر روی پوست

علل ایجاد خطوط روی پوست

فرقی ندارد دلیلش چه باشد، بلوغ، بارداری یا اضافه وزن بیشتر ما از این ترک ها روی پوست بدنمان داریم. این علامت ها شکل های مختلفی دارند از جمله نقره ای ضخیم و یا خطوط قرمز، هر جایی از بدن نیز ممکن است خود را نشان دهند از سینه و ران ها گرفته تا زانوها. همه ما به دلایل مختلف همچون بلوغ، بارداری و حتی اضافه وزن ترک ها و خطوطی را بر روی بدن خود داریم. این خطوط با ظواهر مختلف در قسمت های مختلف بدن همچون سینه، ران ها، زانو ها و حتی روی ساق پا نمایان می شود مثلا نقره ای ضخیم یا خطوط قرمز.

دلیل علمی ایجاد خطوط پوستی

خطوطی که بر روی بدن ایجاد می شوند بیشتر به اسم خطوط بارداری شناخته شده است و علت اصلی آن اختلال فیبرالاستیک (خاصیت کش آمدن پوست) بوده که از داخل پوست عبور میکند. پوست بدن در اثر رشدهای سریع مانند بلوغ و حتی بارداری کشیده میشود که الستین داخل پوست هم در امتداد سطح ملوکولی دچار کشیدگی میشود. همانطور که پنیر داخل پیتزا در اثر حرارت دچار کشیدگی میشود و به جالت اولیه برنمیگردد پوست هم به همین صورت است.

تاثیر روحی روانی خطوط پوستی

تأثیر این خطوط در زندگی و روحیه ما بسیار زیاد است.  خیلی از ماها دوست نداریم دیگران این خطوط را بر روی بدن ما ببینند برای بعضی از افراد هم مهم نیست که این خطوط در گذر زمان خود را نشان دهد. هرچقدر که روی نشانه های  پوست حساسیت زیادی به خرج دهید زندگی برای شما سخت ترپیش می رود. تأثیراین خطوط گاهی به حدی میرسد که اعتماد به نفس و کیفیت زندگی را از بسیاری ازخانم ها میگیرد و قدرت شرکت در مجالس و فعالیت های گروهی را از آن ها صلب میکند. بر روی گسترش و تداوم این خطوط هیچ کنترلی وجود ندارد.

نمی توانیم متوقف یا درستشان کنیم؟

دو دلیل اصلی در ایجاد شدن این خطوط ژنتیک و اضافه شدن وزن است. شما امکان کنترل کردن اضافه وزن را دارید اما هیچ کنترلی بر روی ژنتیک نخواهید داشت. زمانی که کشیدگی پوست به سطح مولکولی رسید دیگر هیچ چیزی جوابگوی حل مشکل نیست حتی کرم های گران قیمت که نتیجه ای جز خالی کردن کیف پولتان را ندارد. پس قبول کنید شما همینطور که هستید زیباید و زندگی را به خودتان سخت نگیرید.

علل ایجاد خطوط روی پوستReviewed by سه رخ on Jun 25Rating: 4.5علل ایجاد خطوط روی پوستدر این مقاله قصد داریم علل ایجاد خطوط روی بدن و راه های درمان آن را به شمت آموزش دهیم . این خطوط ناشی از اضافه وزن و ژنتیک می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *