آرایش ابرو با مداد ابرو
اصول پر کردن و کشیدن ابرو با مداد
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶
درمان قارچ ناخن
درمان قارچ ناخن با روغن درخت چای
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶

فواید اسکراب طبیعی برای پا

مزایای اسکراب طبیعی

فواید اسکراب طبیعی برای پا

فواید اسکراب طبیعی برای پا

   برای اسکراب و لایه برداری پاها انواع لایه بردارها در بازار موجود است اما بهترن راه استفاده از لایه بردارهای طبیعی و خانگی است زیرا هیچ گونه عوارض و مشکلاتی برای پوست پا ایجاد نخواهند کرد. در مطالب پیشین نحوه تهیه یک اسکراب خانگی را به شما آموزش دادیم که شامل شکر، جوش شیرین، روغن زیتون و و عسل بود. در این مقاله فواید این اسکراب و نحوه مصرف آن را به شما اموزش می دهیم.
   در این لایه بردار طبیعی شکر بیس و پایه اسکراب می باشد که موجب از بین رفتن و بلند شدن سلول‌ های سطحی از روی پوست خواهد شد. روغن زیتون جهت پاکسازی عمقی پوست و مرطوب کردن آن بسیار مناسب است و به هیچ عنوان موجب چرب شدن پوست پا نخواهد شد. جوش شیرین نیز یک ماده پاکسازی کننده و همچنین یک روشن کننده طبیعی می باشد که تیرگی پوست را از بین برده و آن را روشن می کند. عسل هم که یک مرطوب کننده بسیار عالی برای پاها است که پوست خشک و حساس را کاملاً تغذیه خواهد کرد.

نحوه مصرف

- این اسکراب را قبل از دوش گرفتن برای پاهای خود استفاده نمایید.
- با حرکات دایره‌ ای، این اسکراب را روی پوست و مخصوصا در نواحی خشن پا، ماساژ دهید.
- پس از ماساژ، پاها را کاملاً تمیز بشویید.
- پس از دوش گرفتن، پاها را کاملا خشک کرده و کمی به آن مرطوب کننده یا وازلین بزنید.

فواید اسکراب طبیعی برای پاReviewed by سه رخ on Feb 18Rating: 3.0فواید اسکراب طبیعی برای پااسکراب طبیعی که برای پاهای خود استفاده می کنید موجب ترمیم و درمان لایه های پوسته پوسته شده پا می گردد و آن ها را درمان می کند. در این مقاله مهمترین فواید اسکراب طبیعی برای پاها را به شما معرفی می کنیم.

اسکراب طبیعی که برای پاهای خود استفاده می کنید موجب ترمیم و درمان لایه های پوسته پوسته شده پا می گردد و آن ها را درمان می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *