رنگ طبیعی مو
آموزش رنگ مو با گیاهان طبیعی
اسفند ۹, ۱۳۹۶
روش های تمیز کردن ابرو
تمیز کردن ابرو با سرم آرایشی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۶

فواید حنا برای ابرو

حنا برای رنگ ابرو

فواید حنا برای ابرو

فواید حنا برای ابرو

   حنا یک ماده طبیعی برای رنگ کردن و تقویت موها و ابرو ها است. با ترکیب حنا با مایعات مختلف می‌ توان رنگ های روشن یا تیره تری ایجاد کرد. حنا می‌تواند گزینه خوبی برای رنگ کردن و پر کردن ابروها باشد. بزرگترین فایده حنا برای ابروها این است که یک ماده کاملا طبیعی بوده که به راحتی قابل ترکیب شدن است و می‌توان آن را تا ۳۰ روز در یخچال نگهداری نمود. حنا برای افرادی که موهای خود را با حنا رنگ کرده اند و می‌خواهد ابروهایشان را همرنگ موهایشان کنند گزینه بسیار مناسبی است.
   یکی دیگر از فواید حنا برای ابرو این است که حنا موجب رنگ گرفتن  پوست و مو می شود و دقیقا از همین طریق موجب ثابت و مانگدار شدن رنگ و مدل ابروها می گردد. اگر از حنا برای ابروهای خود استفاده می کنید این رنگ بین پنج تا هفت روز باقی می‌ ماند. حنا رنگی تیره تر به ابروها می دهد و برای خانم های جوان بسیار مناسب است. علاوه بر رنگ موجب تقویت و رشد موها ابرو می شود. 

 

فواید حنا برای ابروReviewed by سه رخ on Mar 1Rating: 3.0فواید حنا برای ابروحنا یکی از مواد طبیعی برای رنگ کردن و تقویت موها و ابرو ها است که دارای فواید بسیاری برای پوست و مو است. در این مقاله فواید حنا را بررسی می کنیم.

حنا یکی از مواد طبیعی برای رنگ کردن و تقویت موها و ابروها است که دارای فواید بسیاری برای پوست و مو است. بسیاری از خانم ها با استفاده از حنا رنگ موها و ابروهای خود را تیره و طبیعی می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *