نکات ایمنی برای دستگاه موکن برقی
توصیه های ایمنی دستگاه موکن برقی
اسفند ۷, ۱۳۹۶
تجهیزات دستگاه موکن برقی
وسایل همراه دستگاه موکن‌ برقی
اسفند ۷, ۱۳۹۶

فواید رنگ نکردن موها

رنگ نکردن موها

فواید رنگ نکردن موها

فواید رنگ نکردن موها

- موهایتان خشک نخواهند شد!
   خشکی مو یکی از مشکلاتی است که خیلی از خانم ها و حتی آقایان از آن فراری هستند، اما جالب است بدانید با رنگ کردن موها، دقیقا به سمت آن حرکت می کنید. بعد از رنگ یا دکلره کردن موها، خشکی شدیدی بعد از هر بار شستشو در موها ایجاد می گردد که تا موها را کوتاه نشوند، از بین نخواهند رفت. پس با رنگ نکرن موها، می توانید نرمی و هیدراته ماندن طبیعی موها را حفظ نمایید.
- موها دچار آسیب دیدگی نخواهند شد!
   موهای آسیب دیده یعنی موهایی که ساختار موی طبیعی را ندارند و لایه های محافظتی و کوتیکولی خود را از دست داده اند یا شدیدا تخریب شده اند. این بلایی است که رنگ کردن موها بر سر موها می آورد و تنها راه خلاصی از آن، رنگ نکردن یا قیچی کردنشان بعد از رنگ کردن است!
- هزینه ها کم می شود!
   هر خانمی می داند که رنگ کردن موها چقدر هزینه دارد و بدتر اینکه بعد از مدت کوتاهی ، مجبورید دوباره موها را رنگ کنید چون موها رشد می کنند و زیبایی اول را ندارند. به علاوه مراقبت از موهای رنگ شده هم هزینه های جداگانه ای دارد که مجموع آنها، به شما این پیشنهاد را می دهد که دست از سر خود برداشته و از راه دیگری به فکر تغییر استایل و زیبایی خود باشید.
- چه رنگ مویی و چه مد و مدلی؟
   مد رنگ مو و هایلایت و مش، دائماً در حال تغییر بوده و این مسئله که دقیقا چه مدلی با رنگ پوست و چهره شما همخوانی دارد، را سخت تر خواهد کرد. پس اگر دست نگهدارید و موهای خود را رنگ نکنید، کلی از این مشکلات حل خواهد شد.
- طبیعی بهتر و زیباتر است!
   بهتر است این واقعیت را بپذیرید که رنگ طبیعی موها خیلی بهتر و زیباتر بوده و بیشتر به شما می آید. درست است که موی بلوند می تواند جذابیت داشته باشد، ولی به چه قیمتی؟ موهای بلوند و آسیب دیده و خشک، زیبایی ندارند و موجب دردسر خواهند شد.
- دلیل آخر...
   اگر فکر رنگ موها را از سر بیرون کنید، قطعا فکرهای بهتری برای زیباتر شدن به سرتان خواهد زد، مثل مراقبت بیشتر از پوست که قطعا نتایج مثبتی بر روی افزایش زیبایی شما خواهد داشت. هزینه ها و زمانی که قرار است به رنگ کردن مو اختصاص دهید را به خرید محصولات مراقبتی باکیفیت برای پوست یا تهیه ماسک های خانگی اختصاص دهید و خواهید دید که در این صورت هم جذاب تر و هم جوان تر و شاداب تر خواهید شد.

فواید رنگ نکردن موهاReviewed by سه رخ on Feb 26Rating: 3.0فواید رنگ نکردن موهارنگ نکردن موها موجب عدم آسیب رسانی به آن ها و حفظ رطوبت و هیدراته بودن موها می شود به علاوه از لحاظ مالی نیز مقرون به صرفه تر است. در این مقاله فواید رنگ نکردن مو را بررسی می کنیم.

رنگ نکردن موها موجب عدم آسیب رسانی به آن ها و حفظ رطوبت و هیدراته بودن موها می شود به علاوه از لحاظ مالی نیز مقرون به صرفه تر است.

1 دیدگاه

  1. roni گفت:

    وای مگه میشه اخه تنوع لازمه به ضررش میارزه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *