آموزش ماسک ضد چروک آلوئه ورا
ماسک ضد چروک آلوئه ورا
تیر ۴, ۱۳۹۶
نحوه ساخت اسکراب ماست و گردو
اسکراب ماست و گردو
تیر ۴, ۱۳۹۶

فواید ماسک کاهو

مهم ترین فواید ماسک کاهو

فواید ماسک کاهو

فواید ماسک کاهو

به گفته متخصصین پوست و مو در آرایشگاه از جمله فواید ماسک کاهو برای از بین بردن جوش های صورت و التهاب آنها مناسب است. مواد لازم برای این ماسک عبارتند از:یک برگ کاهو، یک قاشق غذاخوری گلاب و یک قاشق چایخوری آبلیمو.
برای استفاده از این ماسک کاهو را رنده یا کاملا ریز خرد کنید. گلاب و آبلیمو را به کاهو اضافه و خوب مخلوط کنید. مخلوط به دست آمده را به صورت و گردن خود بمالید و به مدت 15دقیقه صبر کنید. سپس صورت خود را با آب گرم بشویید.
متخصصین پوست در آرایشگاه می گویند می توانید از برگ های دورریختنی کاهو نیز ماسک تهیه کنید. برگ های روی کاهو را که آفتاب خورده و برای خوردن مناسب نیست، جدا و پس از شست وشو مقداری آب به آن اضافه کنید و به مدت 10 دقیقه روی حرارت ملایم بگذارید سپس بعد از خنک شدن به مدت 20 دقیقه برگ های کاهو را روی پوست قرار داده و آب آن را به صورت و گردن خود بمالید. اگر هفته ای دو بار از این ماسک استفاده کنید، پوست نرم و شادابی خواهید داشت.

فواید ماسک کاهوReviewed by سه رخ on Jun 25Rating: 4.5فواید ماسک کاهودر این مقاله میخواهیم مهم ترین فواید ماسک کاهو را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. کیانا گفت:

    کاهو علاوه بر پوست برای کسایی که می خوان لاغر بشن عالیه. فیبر داخل کاهو شیکم رو سیر میکنه و مانع از چاقی و پرخوری میشه. در عین حال آب بدن رو هم به صورت کامل تأمین میکنه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *