ترفند آرایش یک و ساده
آموزش آرایش شیک و ساده
مرداد ۵, ۱۳۹۶
بهترین ماسک خیار
ماسک خیار
مرداد ۶, ۱۳۹۶

قهوه و نسکافه برای رنگ ابرو

رنگ کردن ابرو با قهوه و نسکافه

قهوه و نسکافه برای رنگ ابرو

قهوه و نسکافه برای رنگ ابرو

   رنگ ابرو یکی از روش های متعادل سازی چهره با موهاست. با هم رنگ سازی موی ابروی خود با موهای سرتان می توانید چهره خود را جذاب تر کنید. سایت سه رخ در این مقاله به شما آموزش می دهد که چگونه بدون رفتن به آرایشگاه با روش های خانگی ابروهای خود را رنگ کنید. آرایشگران از این روش برای رنگ کردن ابروهای مشتریان خود در آرایشگاه بهره می گیرند. زیرا رنگ های شیمیایی موجب ریزش موهای ابرو خواهد شد.

رنگ کردن ابرو با قهوه یا نسکافه !

روش اول:
    کمی نسکافه یا قهوه درست کرده و اجازه دهید سرد شود سپس آن را به موی ابروی خود بزنید. بعد از گذشت مدت زمان 15 دقیقه دوباره قهوه را روی موهای ابرو ماساژ دهید و سپس بشویید. برای اینکه این روش ابروها را به رنگ دلخواهتان نزدیک کند چندین بار آن را تکرار کنید. اما باز هم امکان اینکه رنگمورد نظر شما ایجاد نشود وجود دارد. به همین دلیل روش دومی نیز به شما معرفی می کنیم.

روش دوم:
  
در این روش از ترکیب نسکافه و قهوه و اکسیدان استفاده می شود. مواد را باهم ترکیب کرده و روی ابروها قرار دهید بعد از مدت زمان ده دقیقه ابروها را پاک کنید. برای اینکه رنگ ابروها خیلی روشن نشود باید مدام رنگ ایروها را چک کنید.

قهوه و نسکافه برای رنگ ابروReviewed by آرایشگاه on Jul 28Rating: 4.5قهوه و نسکافه برای رنگ ابرودر این مقاله قصد داریم نحوه رنگ کردن ابروها را به کمک قهوه و نسکافه آموزش دهیم بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه از این روش برای رنگ کردن ابروهای مشتریان خود بهره میگیرند تا از مواد شیمیایی برای موهای ابرو استفاده نکنند.

1 دیدگاه

  1. ژینو گفت:

    من با قهوه موهامو رنگ کردم خیلی خوشگل و طبیعی شد خیلی دوسش داشتم واقعا حتما توصیه میکنم امتحان کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *