گلاب درمانی
گلاب درمانی پوست خشک
بهمن ۲۷, ۱۳۹۶
تقویت ابروها
پرپشت شدن ابرو
بهمن ۲۸, ۱۳۹۶

لایه‌بردار طبیعی برای پا

آموزش تهیه اسکراب پا

لایه‌بردار طبیعی برای پا

لایه‌بردار طبیعی برای پا

   گرمای طبیعی پاها موجب عرق کردن آن ها می‌ شود، بعلاوه پوشیدن جوراب و کفش‌ های ضخیم، ایستادن طولانی مدت و...، همگی از دلایلی هستند که موجب تیره، کدر و سخت شدن پوست پاها خواهند شد. برای اینکه زیبایی و روشنی را به پوست خود برگردانید، باید حتما برای پاها هم یک اسکراب مخصوص و مناسب تهیه کنید. با استفاده از لایه بردار و اسکراب مناسب پوست پا طراوت و تازگی خود را بازیافته و زیبای انگشتان پا حفظ می شود. در ادامه نحوه تهیه یک اسکراب طبیعی برای پاها را به شما آموزش می دهیم: 
مواد مورد نیاز
- شکر سفید: یک فنجان
- جوش شیرین: 2 قاشق غذاخوری
- روغن زیتون: 2 قاشق غذاخوری
- عسل: 2 قاشق غذاخوری
- اسانس: چند قطره (اختیاری)
روش تهیه
   ابتدا در یک کاسه، شکر ریخته و سپس به ترتیب، روغن زیتون، جوش شیرین و عسل را اضافه نمایید. این مواد را به خوبی با هم مخلوط کرده و در انتها اسانس را به آن اضافه کنید تا ترکیب عطر و بوی دلنشینی بگیرد. حال اسکراب آماده شده را در یک ظرف شیشه‌ ای در بسته بریزید و در محیط خشک و خک نگهداری کنید و هر بار که نیاز بود، از آن استفاده نمایید. این اسکراب طبیعی به راحتی پاهای شما را درمان کرده و موجب شادابی و طراوت پوست پای شما می شود. این اسکراب هیچگونه عوارض و حساسیتی برای پوست پا ندارد. 

لایه‌بردار طبیعی برای پاReviewed by سه رخ on Feb 16Rating: 3.0لایه‌بردار طبیعی برای پاپاها به دلیل قرار گرفتن در کفش و جوراب دچار عرق می شوند که این عرق باعث آسیب رساندن به پوست پاها می شود. اما با استفاده از اسکراب طبیعی میتوانید پوست پا را درمان کنید. در این مقاله نحوه تهیه اسکراب طبیعی برای پا را به شما آموزش می دهیم.

پاها به دلیل قرار گرفتن در کفش و جوراب دچار عرق می شوند که این عرق باعث آسیب رساندن به پوست پاها می شود. اما با استفاده از اسکراب طبیعی میتوانید پوست پا را درمان کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *