کاربرد مداد چشم آبی
مداد چشم آبی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۷
معرفی برق لب
برق لب
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۷

لوازم آرایش چشم (قسمت۲)

لوازم مخصوص آرایش چشم

لوازم آرایش چشم (قسمت۲)

لوازم آرایش چشم (قسمت۲)

- سایه چشم

سایه چشم پالتی از رنگ های متنوع است که توسط براش های مخصوص بر ر وی پلک زده شده و با رنگ پوست و رنگ لباس ست می شود. این پالت ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به شما معرفی می کنیم.
سایه های خشک
سایه خشک با توجه به نامی که دارد کاملا خشک و بدون چربی بوده و نسبتا دوام خوبی دارد. زیرا دارای بافتی نرم بوده و به خوبی روی پلک می نشیند. این نوع سایه بسیار پرکاربرد است و در همه موارد آرایش چشم مورد استفاده قرار می گیرد. 
سایه های چرب
نگهداری سایه های چرب روی چشم سخت و در مواقعی ممکن است آزار دهنده هم باشد. زیرا این نوع سایه به دلیل چربی که دارد، در اثر پلک زدن، در پشت چشم جمع خواهد شد. اگر لازم شد از این نوع سایه برای آرایش چشم خود استفاده کنید، می توانید زیر آن از یک پایه خشک و یا سایه خشک استفاده نمایید تا دوام بیشتری یابد.
سایه های مدادی
استفاده از سایه های مدادی نسبت به سایر سایه ها به دلیل نوک مدادی آن بسیار ساده تر بوده و به همین دلیل بهترین نوع سایه برای آرایش های سریع و روزمره می باشد. سایه های مدادی در رنگ های متنوع و در دو مدل براق و مات در بازار وجود دارند. 
سایه های پودری
سایه های پودری دارای تنوع رنگی بسیار زیادی بوده و دارای دو نوع مات و براق است. سایه های پودری براق و یا اکلیلی بیشتر برای آرایش های شب و مراسم خاص کاربرد دارد که بسیار زیبا و درخشنده است. سایه پودری را با استفاده از زیر سایه های معمولا آبرنگی استفاده می کنند. اگر از هیچ ماده ای به عنوان زیر سایه استفاده نکنید، سایه های پودری بسیار بی دوام می باشند.
سایه های مایع یا آبرنگی
سایه های مایع را با استفاده از آب و قلمو استفاده می کنند. این نوع سایه ها معمولا با مارک آکوا در بین آرایشگران و فعالان صنعت آرایشی شناخته شده اند.  این نوع سایه چشم جزو زیباترین سایه ها است که علاوه بر زیبایی فوق العاده دارای ماندگاری و دوام بالایی می باشد. از این نوع سایه چشم برای گریم، آرایش عروس و یا به طور کلی زیرساز سایه و با رنگ تیره، و همینطور به عنوان خط چشم استفاده می شود. استفاده از این سایه نسبت به انواع دیگر سایه های چشم سخت تر است و نیاز به مهارت دارد.

لوازم آرایش چشم (قسمت۲)Reviewed by آرایشگاه on Apr 23Rating: 3.0لوازم آرایش چشم (قسمت۲)برای آرایش چشم لوازم و محصولات آرایشی بسیاری مانند انواع سایه چشم وجود دارد که موجب هماهنگ کردن رنگ آرایش چشم ها با لباس و رنگ پوست می شود. در این مقاله لوازم آرایش چشم را به شما معرفی می کنیم.

برای آرایش چشم لوازم و محصولات آرایشی بسیاری مانند انواع سایه چشم وجود دارد که موجب هماهنگ کردن رنگ آرایش چشم ها با لباس و رنگ پوست می شود.

1 دیدگاه

  1. Pantea Paydar گفت:

    چقدر کامل نوشتین مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *