بهترین راه های پرپشت نشان دادن مو
راه هایی پرپشت نشان دادن مو قسمت دوم
تیر ۱۷, ۱۳۹۶
تعریف لمه مو و اکستنشن آن در آرایشگاه
لمه مو چیست؟
تیر ۱۷, ۱۳۹۶

ماسک حنا و روغن زیتون برای رشد موها

بهترین ماسک حنا برای رشد موها

ماسک حنا و روغن زیتون برای رشد موها

ماسک حنا و روغن زیتون برای رشد موها

امروزه انواع مختلف ماسک مو برای تقویت ریشه های مو وجود دارد. هر کدام از ماسک ها تأثیر خاصی بر روی موها خواهند داشت. اگر موهای کم پشتی دارید می توانید از ماسک موی حنا برای پرپش تر شدن و بلند شدن موها استفاده کنید. آرایشگران و متخصصان پوست و مو در آرایشگاه استفاده از این ماسک را به مدت دو ماه و هفته ای یکبار به خانم هایی که مشکل کم پشتی مو دارند توصیه می کنند. مواد لازم برای تهیه این ماسک:
- پودر حنا (متناسب با بلندی موها)
- یک فنجان پودر انگور فرنگی هندی
- یک قاشق غذاخوری روغن زیتون
- چند قطره آب لیمو ترش

مقداری پودر حنا را با توجه به بلندی موها با چند قطره لیمو ترش مخلوط کنید. سپس پودر انگور فرنگی و کمی آب به مخلوط بیفزایدد تا موهای شما خوش حالت و نرم شود. برای معطر شدن ماسک که موهای شما را معطر کند، می توانید  از روغن اسطوخودوس استفاده کنید. در آخر روغن زیتون را به مخلوط اضافه کنید. روغن زیتون وظیفه آب رسانی و رطوبت موها را به عهده دارد. حالا ماسک را به مدت یک ساعت داخل یخچال گذاشته و بعد از این مدت زمان ماسک را روی پوست سرتان بزنید و بعد از 1 ساعت که ماسک روی موها خشک شد می توانید موهارا با آب سرد بشویید. می توانید از یک شامپوی ملایک برای شستشوی موها استفاده کنید.


مطالب مرتبط:
رنگ کردن طبیعی مو با حنا
رفع سفیدی مو با حنا
نکات مهم در استفاده از ماسک حنا

خواص حنا برای مو
ماسک حنا و روغن کنجد برای رشد مو

درمان شوره سر با ماسک حنا و شنبلیله
درمان ریزش مو با ماسک حنا،شنبلیله و انگور فرنگی هندی

درمان شوره و خارش پوست سر با ماسک موی حنا
درمان شوره سر با ماسک موی حنا و تخم مرغ

ماسک حنا و روغن زیتون برای رشد موهاReviewed by سه رخ on Jul 8Rating: 4.5ماسک حنا و روغن زیتون برای رشد موهاماسک حنا و روغن زیتون یکی از بهترین ماسک های طبیعی موجود برای تقویت موها می باشد. در آرایشگاه از این ماسک بیشتر برای تقویت موهای عروس استفاده می شود. روغن زیتون موجود در این ماسک موجب تقویت ریشه های مو و آبرسانی به آن ها می شوند.

1 دیدگاه

  1. سالن سنا گفت:

    روغن زیتون که به تنهایی برای مو بسیار مفید هست. من این ماسک رو در سالنم خیلی استفاده میکنم بعد از چند روز هم میشه به راحتی موها رو رنگ کرد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *