بهترین درمان‌های طبیعی تبخال
درمان‌های طبیعی تبخال – قسمت اول
مرداد ۲۴, ۱۳۹۶
بهتزین ماسک روغن بادام در آرایشگاه
آموزش ماسک روغن بادام – قسمت دوم
مرداد ۲۵, ۱۳۹۶

ماسک حنا و روغن کنجد برای رشد مو

تهیه ماسک حنا و روغن کنجد برای رشد و تقویت موها

ماسک حنا و روغن کنجد برای رشد مو

ماسک حنا و روغن کنجد برای رشد مو

یکی از طبیعی ترین مواد گیاهی که برای سلامت و تقویت موها از طرف متخصصان پوست و مو و حتی آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه پیشنهاد می شود، حنا است. حنا از زمان های قدیم برای رنگ کردن و تقویت موها و پوست بدن استفاده می شود. شما می توانید آن را با روغن های گیاهی مانند روغن کنجد ترکیب کرده و برای درمان ریزش و سفیدی مو استفاده کنید. ترکیب حنا با روغن کنجد علاوه بر تقویت ریشه موها و تحریک پیازچه مو، اثرات آلودگی بر موها را نیز کاهش میدهد.

- ۵ فنجان پودر حنا
- ۲۵۰ گرم روغن کنجد
ابتدا روغن کنجد را باید حرارت داده و بعد از گرم شدن  پودر جنا را به آن اضافه کنید و 5 تا 6 دقیقه بجوشانید. بعد از خنک شدن می توانید این ماسک را روی پوست سر و موهایتان بزنید. اگر مقدار اضافه ای از ماسک باقی ماند می توانید آن را درون ظرف پلاستیکی در بسته برای دفعات بعد استفاده کنید. از این ماسک روغنی به مدت دو هفته و هر هفته 2 الی 3 بار استفاده نمایید.

آرایشگران در آرایشگاه از این ماسک برای تقویت موهای آسیب دیده استفاده می کنند.

 

مطالب مرتبط:
رنگ کردن طبیعی مو با حنا

رفع سفیدی مو با حنا
نکات مهم در استفاده از ماسک حنا
خواص حنا برای مو

ماسک حنا و روغن کنجد برای رشد موReviewed by سوما on Aug 15Rating: 5.0ماسک حنا و روغن کنجد برای رشد موحنا یکی از مواد گیاهی طبیعی برای تقویت ریشه موها می باشد. در آرایشگاه حنا را با انواع روغن های گیاهی مانند روغن کنجد ترکیب می کنند و بعنوان ماسک مو از آن استفاده میکنند تا رشد موها افزایش باید.

1 دیدگاه

  1. پری چهر گفت:

    یه دوره آموزشی آرایشی توی هند برگزار شد که اونجا از خواص درمانی و آرایشی حنا مطالب جالبی ارائه شد.واقعا این ماهد طبیعی شگفت انگیزه حرف نداره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *